Suno News
سابق صدر عارف علوی نے ڈینٹل پریکٹس شروع کردی
Image
کراچی: (ویب ڈیسک) سابق صدر عارف علوی اپنی صدارتی مدت پوری کرنے کے تقریباً 8 ماہ بعد ڈینٹل پریکٹس اور مشاورت میں واپس آگئے ہیں۔ ان کے بیٹے، عواب علوی نے سماجی رابطے کی سائٹس ایکس (سابقہ ٹویٹر) پر اس خبر کو شیئر کرتے ہوئے جوش و خروش کا اظہار کیا اور کہا، ہم ان کی واپسی پر بہت خوش ہیں، اور وہ فعال طور پر مشاورت اور دانتوں کے علاج کر رہے ہیں۔

ڈاکٹر عارف علوی دندان سازی میں 55 سال سے زیادہ کا تجربہ لے کر آئے ہیں، اس کے ساتھ دو ماہرانہ ماسٹرز کی ڈگریاں ہیں۔ اس کا وسیع علم اور پیشے کے لیے جذبہ اس کی مشق میں واپسی کو انتہائی متوقع بنا دیتا ہے۔

 

اپنے کیرئیر کے دوران ڈاکٹر علوی نے دندان سازی کے شعبے میں نمایاں خدمات انجام دیں۔ اس کی مہارت اور لگن نے اسے اپنے ساتھیوں اور مریضوں میں ایک قابل احترام شہرت دی ہے۔

 

اب، پانچ سال تک پاکستان کے 13ویں صدر کی حیثیت سے خدمات انجام دینے کے بعد، وہ اپنے مریضوں سے دوبارہ رابطہ قائم کرنے اور اعلیٰ معیار کی دانتوں کی دیکھ بھال جاری رکھنے کے لیے بے چین ہیں۔

 

ڈاکٹر علوی کی دندان سازی میں واپسی کو بہت سے لوگوں کی طرف سے ایک مثبت پیش رفت کے طور پر دیکھا جاتا ہے، کیونکہ ان کے وسیع تجربے اور مہارت سے ان کی مشق اور کمیونٹی کو بہت فائدہ ہوگا۔ اتنے اعلیٰ عہدے پر فائز ہونے کے بعد بھی اپنے پیشے سے ان کی وابستگی، دوسروں کی خدمت کے لیے ان کی لگن کو واضح کرتی ہے جو وہ کر سکتے ہیں۔