Suno News
کیا دی سمپسنز نے بدو بدی سے متعلق پیشگوئی کی تھی؟
Image
لاہور: (ویب ڈیسک ) پاکستانی اداکار عمران عباس نے دعویٰ کیا ہے کہ معروف اینیمیٹڈ سیریز ’دی سمپسنز‘ نے گلوکار چاہت فتح علی خان کے ری میک گانے ’بدو بدی‘ کی شہرت کی پہلے ہی پیشگوئی کردی تھی۔
 
انسٹاگرام اسٹوری پر حیرت انگیز مماثلت:
 
عمران عباس نے حال ہی میں اپنی انسٹاگرام اسٹوری پر ایک تصویر شیئر کی جس میں ’دی سمپسنز‘ کی ایک پرانی قسط کا منظر اور ’بدو بدی‘ گانے کی ویڈیو کا اسکرین شاٹ شامل ہے۔ ان تصاویر میں کافی مماثلت دکھائی دے رہی ہے۔ عمران عباس نے اس کے ساتھ لکھا کہ "سمپسنز نے پھر کر دکھایا، جیسا ماضی میں کرتے آئے ہیں، سمپسنز نے پہلے ہی بتا دیا تھا کہ ہم پر چاہت فتح علی خان کا عذاب آئے گا۔"
 
حیرت انگیز مماثلت:
 
عمران عباس کی شیئر کردہ تصویر میں دیکھا جا سکتا ہے کہ سمپسنز کارٹون کے کردار کا ہیئر اسٹائل چاہت فتح علی خان سے ملتا جلتا ہے، جبکہ ماڈل کے لباس میں بھی مماثلت پائی جاتی ہے۔
 
 
عمران عباس کا فالوورز کو حیران کرنا:
 
عمران عباس، جن کے انسٹاگرام پر 9 ملین فالوورز ہیں، خود بھی اس مماثلت پر حیران ہیں اور انہوں نے اپنے فالوورز کو بھی حیرت میں مبتلا کر دیا ہے۔
 
سوشل میڈیا پر دلچسپ تبصرے:
 
عمران عباس کی اس پوسٹ نے سوشل میڈیا پر دلچسپی پیدا کر دی ہے اور صارفین نے دلچسپ تبصرے شروع کر دیے ہیں۔ کچھ لوگوں نے اس مماثلت کو محض اتفاق قرار دیا جبکہ کچھ نے اسے دی سمپسنز کی ایک اور پیشگوئی قرار دیا۔
 
یہ واقعہ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ کیسے مشہور اینیمیٹڈ سیریز دی سمپسنز کی اقساط وقتاً فوقتاً مختلف واقعات سے مماثلت اختیار کرتی ہیں، جس سے سوشل میڈیا پر دلچسپ بحث و مباحثہ شروع ہو جاتا ہے۔ عمران عباس کے دعوے نے ایک بار پھر دی سمپسنز کی پیشگوئیوں کے حوالے سے لوگوں کو متوجہ کر دیا ہے۔