Suno News
راکھی ساونت کی طبی مشکلات اور سلمان خان کی غیر متوقع مدد
Image
ممبئی:(ویب ڈیسک) مشہور اداکارہ راکھی ساونت اپنی صحت کی مشکلات کے سبب ایک بار پھر خبروں میں ہیں۔
 
حال ہی میں، راکھی نے ایک انگریزی ویب سائٹ سے بات چیت کے دوران اپنی بیماری اور صحت کے حوالے سے کئی انکشافات کیے ہیں۔
 
طبی مسائل اور ہسپتال میں داخلہ:
 
راکھی ساونت نے بتایا کہ انہیں حال ہی میں ہسپتال میں داخل ہونا پڑا۔ ابتدا میں ڈاکٹروں کو شک تھا کہ انہیں دل کا دورہ پڑا ہے، مگر بعد میں معائنے سے پتہ چلا کہ ان کے پیٹ میں 10 سینٹی میٹر کا ٹیومر ہے۔ راکھی نے کہا، "مجھے ہمیشہ سے پیٹ میں تیزابیت کی شکایت رہتی تھی، لیکن کبھی یہ خیال نہیں آیا کہ یہ ٹیومر ہو سکتا ہے۔"
 
آپریشن اور علاج:
 
آپریشن کے بعد ڈاکٹروں نے ان کے پیٹ سے ٹیومر نکال دیا۔ راکھی ساونت کوما کی حالت میں آئی سی یو میں داخل رہیں۔ علاج کے دوران انہیں سخت مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔
 
سلمان خان کی مدد:
 
راکھی ساونت نے انکشاف کیا کہ ان کی مدد کے لیے سلمان خان آگے آئے۔ بغیر کسی کو بتائے، سلمان خان نے ان کے تمام طبی بل ادا کیے۔ راکھی نے کہا، "سلمان خان اپنے لوگوں کو کبھی نہیں بھولتے اور ہمیشہ مدد کے لیے تیار رہتے ہیں۔"
 
سابق شوہر کا ساتھ: 
 
علاج کے دوران، راکھی کے سابق شوہر رتیش بھی ان کے ساتھ مضبوطی سے کھڑے رہے۔ راکھی نے ان کے تعاون کی بھی تعریف کی۔
 
مستقبل کی امیدیں:
 
آپریشن کے بعد، راکھی ساونت نے انکشاف کیا کہ اب وہ قدرتی طور پر ماں نہیں بن سکتیں۔ تاہم، انہوں نے کہا کہ وہ سروگیسی کے ذریعے ماں بننے کی کوشش کریں گی۔ راکھی نے کہا، "میں یقینی طور پر ایک وارث چاہتی ہوں اور سروگیسی کے ذریعے ماں بننے کی کوشش کروں گی۔"
 
راکھی ساونت کی یہ کہانی ان کے مداحوں کے لیے ایک حوصلہ افزا پیغام ہے کہ مشکلات کے باوجود بھی امید اور حوصلہ نہیں چھوڑنا چاہیے۔