Suno News
آئی سی سی کی نئی ٹی ٹوئنٹی رینکنگ جاری
Image
دبئی:(ویب ڈیسک)آئی سی سی نے نئی ٹی ٹوئنٹی رینکنگ جاری کر دی ہے جس کے مطابق بہترین بیٹنگ، بولنگ اور آل راؤنڈرز کی فہرست میں کئی تبدیلیاں دیکھنے کو ملی ہیں۔
 
بیٹنگ رینکنگ میں آسٹریلیا کے ٹریویس ہیڈ سر فہرست:
 
آئی سی سی کی جاری کردہ ٹی ٹوئنٹی بیٹنگ رینکنگ میں آسٹریلیا کے ٹریویس ہیڈ نے پہلی پوزیشن برقرار رکھی ہوئی ہے۔ بھارت کے سوریا کمار یادیو دوسرے، انگلینڈ کے فل سالٹ تیسرے، پاکستان کے بابر اعظم چوتھے، محمد رضوان پانچویں اور انگلینڈ کے جوز بٹلر چھٹے نمبر پر ہیں۔ بھارت کے رتوراج گائیکواڈ نے 13 درجے ترقی کے بعد ساتویں پوزیشن حاصل کر لی ہے۔
 
باؤلنگ رینکنگ میں پاکستان کے گیند  بازشامل نہیں:
 
باؤلنگ کی رینکنگ میں انگلینڈ کے عادل رشید پہلے، جنوبی افریقا کے اینرخ نورکیا دوسرے، سری لنکا کے وانندو ہسارانگا تیسرے اور افغانستان کے راشد خان چوتھے نمبر پر ہیں۔ حیرت کی بات یہ ہے کہ ٹی ٹوئنٹی کے ٹاپ ٹین بولرز میں پاکستان کا کوئی باؤلر شامل نہیں ہے۔
 
آل راؤنڈرز کی رینکنگ میں تبدیلیاں:
 
آل راؤنڈرز کی رینکنگ میں سری لنکا کے وانندو ہسارانگا نے بھارت کے ہاردک پانڈیا سے پہلی پوزیشن چھین لی ہے۔ ہاردک پانڈیا دوسرے، آسٹریلیا کے مارکس اسٹوئنس تیسرے، زمبابوے کے سکندر رضا چوتھے اور بنگلہ دیش کے شکیب الحسن پانچویں نمبر پر ہیں۔
 
رینکنگ میں مزید تبدیلیاں متوقع:
 
آئی سی سی کی نئی رینکنگ نے کرکٹ کے شائقین کے درمیان جوش و خروش پیدا کر دیا ہے، اور یہ دیکھنا دلچسپ ہوگا کہ آئندہ میچز میں کھلاڑیوں کی کارکردگی کس طرح سے رینکنگ پر اثر انداز ہوتی ہے۔ 
 
پاکستان کے باؤلرز کی غیر موجودگی بھی ایک اہم موضوع بنی ہوئی ہے، جس پر شائقین کی نظریں جمی ہوئی ہیں۔