Suno News
کامران اکمل نے ہربھجن سنگھ سے معافی مانگ لی
Image
لاہور: (ویب ڈیسک) سابق پاکستانی کرکٹر کامران اکمل نے ورلڈ چیمپئن شپ آف لیجنڈز 2024 ء کے میچ کے بعد ہربھجن سنگھ کے ساتھ ہونے والی گفتگو کی تفصیلات بیان کی ہیں۔
 
معذرت اور مذہب کے احترام کی بات:
 
کامران اکمل نے بتایا کہ انہوں نے ایک ماہ قبل ہربھجن سے کی گئی باتوں پر معذرت کی تھی اور زور دیا کہ ان کے الفاظ کا مقصد کبھی کسی کی دل آزاری نہیں تھا۔ دونوں سابق کرکٹرز کے درمیان ایک ماہ بعد سوشل میڈیا پر ہونے والے گرما گرم تبادلے کے بعد بات چیت ہوئی۔
 
ارشد دیپ سنگھ کے مذہب پر متنازع ریمارکس:
 
کامران اکمل نے ارشد دیپ سنگھ کے مذہب پر متنازع ریمارکس دیے تھے، جس پر ہربھجن نے ان پر تنقید کی تھی اور کہا تھا کہ انہیں سکھ تاریخ کو سمجھنا چاہیے۔ اکمل نے اس کے جواب میں ہربھجن اور سکھ کمیونٹی سے معذرت کی۔
"میں نے غلطی کی اور یہی میں نے ان سے بات کی۔ میرا کبھی مقصد نہیں تھا کہ میں کسی مذہب کو نقصان پہنچاؤں،" اکمل نے ایک مقامی یوٹیوب چینل کو بتایا۔
 

 
 
بابر اعظم پر ہربھجن کی مذاق کے بارے میں بات:
 
انہوں نے بابر اعظم پر ہربھجن کے مذاق کا بھی ذکر کیا اور تسلیم کیا کہ بابر اور برائن لارا مختلف درجوں میں ہیں اور ان کا موازنہ کرنا ضروری نہیں، لیکن کرکٹرز کو ایک دوسرے کا مذاق نہیں بنانا چاہیے۔
"بعد میں، ہم نے بابر اعظم کے بارے میں ان کے مذاق پر بات کی۔ میں تسلیم کرتا ہوں کہ بابر اور برائن لارا کی کلاس میں کوئی موازنہ نہیں ہے اور موازنہ کرنے کا کوئی فائدہ نہیں، لیکن کرکٹرز کو ایک دوسرے کا مذاق نہیں بنانا چاہیے۔ انہوں نے بھی محسوس کیا کہ انہیں ایسا نہیں کرنا چاہیے تھا"۔
 
ہربھجن سنگھ کا وائرل ویڈیو کلپ:
 
حال ہی میں، ہربھجن سنگھ کا ایک ویڈیو کلپ سوشل میڈیا پر وائرل ہوا تھا، جس میں سابق بھارتی اسپنر نے پاکستان کے بابر اعظم اور ویسٹ انڈیز کے لیجنڈ برائن لارا کے موازنے پر مزاحیہ ردعمل دیا تھا۔
 
ویڈیو میں ہربھجن نے سب سے پہلے سری لنکا کے کمار سنگاکارا کے مقابلے میں برائن لارا کو منتخب کیا۔ اگلا سوال یہ تھا کہ برائن لارا یا بابر اعظم بہتر ہیں، جس پر ہربھجن ہنسنے لگے اور ان کے کو ہوسٹ سری سانتھ بھی زور زور سے ہنسنے لگے۔
 
ہربھجن نے مذاق کرتے ہوئے اینکر سے پوچھا کہ کیا ان کے پاس کوئی اور عجیب موازنے ہیں اور میز پر رکھے پھل اینکر کودے دیے۔