Suno News
نیشنز کپ میں پاکستان ہاکی ٹیم نے کینیڈا کو شکست دیدی
Image
لاہور: (ویب ڈیسک) اذلان شاہ کپ کے بعد اب نیشنز کپ میں پاکستان ٹیم کی کامیابیوں کا سفر جاری ہے، پولینڈ میں ہونے والے نیشنز کپ میں پاکستان ہاکی ٹیم نے کینیڈا کو عبرتناک شکست دیدی ہے۔

 پاکستان نے ایف آئی ایچ نیشنز کپ میں پولینڈ کے گنیزو میں اپنے دوسرے پول بی میچ میں کینیڈا کو 1-8 سے شکست دے کر سیمی فائنل کی برتھ پر مضبوط گرفت حاصل کرلی  اور ابھی بھی پاکستان کا ایک گروپ میچ باقی رہتا ہے۔

 

چار گول کرنے والے فارورڈ رانا وحید اشرف نے کینیڈا کے خلاف عالمی معیار کی کارکردگی کا مظاہرہ کیا اور غضنفر علی نے ایک تسمہ کے ساتھ فتح میں اہم کردارادا کیا جب کہ عبدالرحمان اور حنان شاہد نے بھی اسکور کیا جس کے بعد پاکستان نے ایک گول کے مقابلے 8 گولز کرکے فتح اپنے نام کی۔

 

پاکستان کی حملہ آور صلاحیت پورے کھیل میں عیاں تھی، لیکن یہ چوتھے کوارٹر میں ہی تھا کہ اس نے کینیڈا کے دفاع کو صحیح معنوں میں زیر کرلیا، اور کھیل کو مضبوطی سے ختم کرتے ہوئے پانچ گول کردیے۔

 

میچ کا آغاز کینیڈا کے دوسرے منٹ میں گول کرنے سے ہوا لیکن پاکستان کے کھلاڑی اشرف کی جانب سے برابری کا گول کر کے پاکستان نے کھیل پر خود کو مضبوط کرلیا۔ جوں جوں کھیل آگے بڑھتا گیا، پاکستان کے بے جاجرم اور ہم آہنگ ٹیم کے کھیل نے کینیڈین دفاع کو تہس نہس کر دیا۔

 

اشرف کی نمایاں کارکردگی اس کی چستی اور درستگی کو ظاہر کرتی تھی۔ اس کے چار گولوں نے نہ صرف اس کی صلاحیتوں کو اجاگر کیا بلکہ ٹیم کے شاندار ڈسپلے میں اس کی اہمیت کو بھی ظاہر کیا۔ غضنفر علی کے تسمہ نے کینیڈا کی پریشانیوں کو مزید بڑھا دیا، کیونکہ پاکستان نے پورے کھیل میں دباؤ ڈالنا جاری رکھا اور کینیڈا کو زیر کیا۔

 

پاکستان اب پول بی میں ایک مضبوط پوزیشن میں بیٹھا ہے، اس کے سیمی فائنل میں آگے بڑھنے کے امکانات بڑھ گئے ہیں۔ ٹیم اگلے میچ میں فرانس کے خلاف اس رفتار کو برقرار رکھنے کی کوشش کرے گی کیونکہ وہ نیشنز کپ ٹائٹل اپنے نام کرنا چاہتی ہے۔

 

ایف آئی ایچ نیشنز کپ کے گروپ مرحلے کے اپنے آخری میچ میں پاکستان کا مقابلہ 5 جون کو فرانس سے ہوگا۔