Suno News
ٹک ٹاک نے پاکستانیوں کی 2کروڑ ویڈیوز ہٹادیں
Image
لاہور: (ویب ڈیسک) ٹک ٹاک نے حال ہی میں انکشاف کیا ہے کہ اس نے 2024 کی پہلی سہ ماہی کے دوران پاکستان میں 20.2 ملین (2کروڑ) سے زیادہ ویڈیوز کے خلاف کارروائی کی ہے۔ ان ویڈیوز کو پلیٹ فارم کی کمیونٹی گائیڈ لائنز کی خلاف ورزی کرنے پر ہٹا دیا گیا تھا۔ متاثر کن طور پر، ان ویڈیوز میں سے 93.9% کو لگائے جانے کے 24 گھنٹوں کے اندر اتار دیا گیا۔

 عالمی سطح پر، ٹک ٹاک 99 فیصد خلاف ورزیوں کو فعال طور پر حل کرنے میں کامیاب رہا، یعنی انہوں نے زیادہ تر مسائل کو رپورٹ کیے جانے سے پہلے ہی پکڑ لیا۔

 

یہ تمام صارفین کے لیے محفوظ آن لائن ماحول کو برقرار رکھنے کے لیے ٹک ٹاک کے مضبوط عزم کو ظاہر کرتا ہے۔ کمپنی ان کوششوں میں شفافیت اور شمولیت کے لیے اپنی لگن پر زور دیتی ہے۔

 

مجموعی طور پر، ٹک ٹاک نے اس عرصے کے دوران دنیا بھر میں 166,997,307 ویڈیوز کو ہٹا دیا۔ ان میں سے زیادہ تر ہٹانے کو خودکار پتہ لگانے والے نظاموں کے ذریعے ممکن بنایا گیا تھا، جو رہنما خطوط کی خلاف ورزی کرنے والے مواد کو تیزی سے اور مؤثر طریقے سے شناخت کرنے اور ہٹانے میں مدد کرتے ہیں۔

 

ٹک ٹاک نے پلیٹ فارم کو محفوظ رکھنے کے لیے تبصروں اور اکاؤنٹس کے خلاف بھی کارروائی کی۔ کمپنی نے کمیونٹی کے رہنما خطوط کی خلاف ورزی کرنے والے 976,479,946 تبصروں کو حذف کرنے کے لیے حفاظتی آلات کا استعمال کیا۔ مزید برآں، انہوں نے 21,639,414 اکاؤنٹس کو ہٹا دیا جن کا تعلق کم عمر صارفین سے ہے۔

 

یہ رپورٹ ٹک ٹاک کے اپنے رہنما خطوط کے مسلسل نفاذ اور انصاف کے لیے اس کے عزم کو اجاگر کرتی ہے۔ یہ پلیٹ فارم جدید ٹیکنالوجی اور انسانی نگرانی دونوں کا فائدہ اٹھاتا ہے تاکہ مواد کی موثر اعتدال کو یقینی بنایا جا سکے۔ یہ مجموعہ ٹک ٹاک کو اپنے عالمی صارف کی بنیاد کے لیے ایک محفوظ اور خوش آئند ماحول کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔