Suno News
دلیپ کمار کی تیسری برسی پر سائرہ بانو کا جذباتی پیغام
Image
ممبئی:(ویب ڈیسک) اداکار دلیپ کمار کی تیسری برسی کے موقع پر ان کی اہلیہ سائرہ بانو نے انسٹاگرام پر ایک جذباتی نوٹ شیئر کیا۔
 
 دلیپ کمار کی طویل بیماری اور انتقال کے بعد سائرہ بانو نے اپنی یادوں اور ان کے ساتھ گزرے لمحات کو مداحوں کے ساتھ شیئر کرنے کا سلسلہ جاری رکھا ہوا ہے۔
 
دلیپ کمار کی بیماری اور شادی سے پہلے کی مشکلات:
 
سائرہ بانو نے اپنی پوسٹ میں انکشاف کیا کہ دلیپ کمار شادی سے پہلے ایک سنگین بیماری میں مبتلا تھے، جس کی وجہ سے انہیں رات بھر نیند نہیں آتی تھی۔ انہوں نے بتایا کہ شادی کے بعد دلیپ کمار کی حالت بہتر ہوئی اور وہ نیند لینے لگے۔ دلیپ کمار نے سائرہ بانو کو پیار سے کہا کہ "تم میری نیند کی گولی ہو، تم میرا تکیہ ہو۔"
 
دلیپ کمار کی زندگی کے دلچسپ واقعات:
 
سائرہ بانو نے دلیپ کمار کی زندگی کے دلچسپ واقعات بھی شیئر کیے۔ انہوں نے بتایا کہ دلیپ کمار قومی سطح کے کھلاڑی بننا چاہتے تھے لیکن قسمت نے انہیں اداکار بنا دیا۔ دلیپ کمار موسیقی کے بہت بڑے شوقین تھے اور ان کے گھر میں اکثر فنکاروں کا دربار لگتا تھا۔
 
 
 
دلیپ کمار کے قریبی دوست اور تعلقات:
 
دلیپ کمار کے قریبی دوستوں کا ذکر کرتے ہوئے سائرہ بانو نے لکھا کہ وہ ہندوستان کے پہلے وزیر اعظم جواہر لعل نہرو، اٹل بہاری واجپئی، اور نرسنگھ راؤ جیسے اہم شخصیات کے بہت قریبی دوست تھے۔ وہ کھلاڑیوں کے بڑے حامی بھی رہے ہیں۔
 
سائرہ بانو کا مداحوں کے لیے شکریہ:
 
سائرہ بانو نے اپنی پوسٹ میں مداحوں، خیر خواہوں، اور خاندان والوں کا شکریہ ادا کیا جنہوں نے ہمیشہ ان کے ساتھ پیار بھرے پیغامات بھیجے۔ انہوں نے لکھا کہ دلیپ کمار اداکاروں کی چھ نسلوں اور آنے والی نسلوں کے لیے تحریک کا ذریعہ ہیں۔
 
دلیپ کمار کی یادیں اور سائرہ بانو کی جذباتی پوسٹ:
 
دلیپ کمار کی تیسری برسی پر سائرہ بانو نے لکھا کہ "میں یہ نوٹ لکھ کر اپنی محبت کا اظہار کر رہی ہوں، تاکہ میں ان کے تمام مداحوں، خیر خواہوں، عزیز دوستوں اور خاندان والوں کا شکریہ ادا کر سکوں۔" انہوں نے دلیپ کمار کے ساتھ گزارے ہوئے لمحات کو یاد کرتے ہوئے کہا کہ "دلیپ صاحب ہمیشہ موجود رہیں گے... اللہ انہیں اپنی محبتوں میں رکھے۔"