Suno News
عالمی اور مقامی مارکیٹ میں سونے کی قیمت میں اضافہ
Image
لاہور:(ویب ڈیسک) جیم اینڈ جیولرز ایسوسی ایشن کے مطابق عالمی اور مقامی منڈیوں میں سونے کی قیمت میں پھر سے اضافہ دیکھنے میں آیا ہے۔
 
ملک میں 24 قیراط فی تولہ سونا 600 روپے مہنگا ہوکر 245,600 روپے کا ہوگیا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ 10 گرام سونے کی قیمت میں بھی 514 روپے کا اضافہ ہوا ہے، جس سے 10 گرام سونا 210,562 روپے کا ہو گیا ہے۔
 
عالمی مارکیٹ میں بھی سونے کی قیمت میں اضافہ ہوا ہے۔ فی اونس سونا 10 ڈالر مہنگا ہوکر 2,372 ڈالر کا ہوگیا ہے۔
 
سونے کی قیمتوں میں اس اضافے کی بنیادی وجہ عالمی منڈی میں تبدیلیاں ہیں جو کہ مقامی مارکیٹ پر بھی اثر انداز ہوتی ہیں۔ سونے کی قیمت میں یہ اضافہ عوام کے لئے پریشانی کا سبب بن سکتا ہے، خاص طور پر ان لوگوں کے لئے جو سونے کو بطور سرمایہ کاری استعمال کرتے ہیں۔
 
جیم اینڈ جیولرز ایسوسی ایشن کا کہنا ہے کہ قیمتوں میں اس تبدیلی کا اثر جیولری کے کاروبار پر بھی ہوگا۔ جیولرز کا کہنا ہے کہ قیمتوں میں اضافے کے بعد سونے کی خرید و فروخت میں کمی آسکتی ہے، جس سے ان کے کاروبار پر منفی اثر پڑ سکتا ہے۔
 
ماہرین کا کہنا ہے کہ عالمی اقتصادی صورتحال اور سونے کی طلب و رسد کی صورتحال قیمتوں میں اتار چڑھاؤ کا سبب بن رہی ہے۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ سرمایہ کاروں کو احتیاط سے قدم اٹھانا چاہیےاور قیمتوں میں مزید اضافے کے امکان کو مدنظر رکھتے ہوئے اپنی سرمایہ کاری کی حکمت عملی بنانی چاہیے۔
 
عوام میں سونے کی بڑھتی ہوئی قیمتوں کے حوالے سے تشویش پائی جاتی ہے، کیونکہ یہ اضافہ ان کے بجٹ پر براہ راست اثر انداز ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ، شادیوں اور دیگر تقریبات کے لئے سونے کی خریداری کرنے والے افراد کو بھی اس صورتحال کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔
 
سونے کی قیمتوں میں اضافے کا سلسلہ جاری رہ سکتا ہے اور اس کے لئے عوام کو تیار رہنا چاہئے۔ سونے کی خرید و فروخت کرنے والے افراد کو چاہئے کہ وہ موجودہ حالات کو مدنظر رکھتے ہوئے اپنے فیصلے کریں اور ماہرین کی رائے سے فائدہ اٹھائیں۔