Suno News
کراٹے کومبیٹ 45: پاکستان نے بھارت کو شکست دے دی
Image
لاہور: (ویب ڈیسک) پاکستان کراٹے ٹیم نے اپنے کپتان شاہ زیب رند کی قیادت میں کراٹے کومبیٹ 45 ایونٹ میں بھارت کو1-2 سے شکست دے کر فتح اپنے نام کرلی۔
 
پاکستان کو فیصلہ کن جیت اس وقت ملی جب ہفتہ کو دبئی، متحدہ عرب امارات (یو اے ای) میں منعقدہ فائنل راؤنڈ میں رند نے رانا سنگھ کو شکست دی۔
 
پاکستان کے رضوان علی اور بھارت کے ہمانشو کوشک کے بالترتیب پہلے اور دوسرے میچ میں فتح کے بعد مقابلہ آخری راؤنڈ میں اپنے عروج پر پہنچ گیا۔
 
مقابلے کا آغاز پاکستان کے رضوان علی کے ساتھ ابتدائی راؤنڈ میں بھارت کے پون گپتا سے ہوا، علی نے گپتا کو تیزی سے شکست دی، اسے پہلے راؤنڈ میں ہی باہر کر دیا۔
 
پاکستان کی 0-1 کی برتری کے ساتھ، ہندوستان کے ہمانشو کوشک نے دوسرے راؤنڈ میں پاکستانی کراٹے آرٹسٹ کو چیلنج کیا، کوشک جیت حاصل کرنے میں کامیاب رہے اور کراٹے میچ کا اسکور 1-1 سے برابرہوگیا۔
 
فائنل راؤنڈ میں مقابلہ اپنے عروج پر پہنچ گیا جب پاکستان کے کپتان شاہ زیب رند کا مقابلہ بھارت کے رانا سنگھ سے ہوا، پورے مقابلے میں رند کی مسلسل جارحیت نے اپنے حریف کو پھنسایا، جس کے نتیجے میں تکنیکی ناک آؤٹ کا فیصلہ اس کے حق میں ہوا۔
 
یاد رہے کہ گزشتہ روز بھی پاکستانی کراٹے ٹیم کے کپتان اور بھارت کی کراٹے ٹیم کے کپتان اسٹیج پر آپس میں گتھم گتھا ہوگئے تھے اور دونوں کھلاڑیوں کی لڑائی کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل بھی ہوگئی تھی۔