Suno News
پولیس افسر ساؤتھ ایشین باڈی بلڈنگ چیمپئن بن گیا
Image
کراچی: (ویب ڈیسک) سندھ پولیس کے ایک افسر نے ساؤتھ ایشین باڈی بلڈنگ چیمپئن شپ میں گولڈ میڈل جیت لیا ہے۔ کانسٹیبل شاہنواز خان نے مالدیپ میں منعقدہ چیمپئن شپ میں بھارت کو شکست دے کر یہ شاندار کامیابی حاصل کی۔ یہ جیت تاریخی ہے کیونکہ 65 سال میں پہلی بار ہندوستان کو اس مقابلے میں شکست ہوئی ہے۔

 شاہنواز خان کی جیت پاکستان کے لیے باعث فخر ہے۔ اپنی کامیابی پر غور کرتے ہوئے، شاہنواز نے اپنا جذباتی تجربہ شیئر کیا: "جب میں نے ہندوستان کے باڈی بلڈر کو شکست دینے کے بعد اپنا قومی ترانہ سنا تو میں جذباتی ہو گیا۔ میں جیت کی خوشی کو الفاظ میں بیان نہیں کر سکتا۔

 

یہ فتح شاہنواز کے لیے نہ صرف ذاتی فتح ہے بلکہ باڈی بلڈنگ کے میدان میں پاکستان کے لیے ایک اہم کامیابی ہے۔ اس کی لگن اور محنت رنگ لائی ہے، جس نے اسے اپنے ساتھیوں اور ہم وطنوں سے پہچان اور تعریف حاصل کی ہے۔

 

اب، شاہنواز خان اس سال کے آخر میں مالدیپ میں ہونے والی ورلڈ چیمپیئن شپ پر نظریں جما رہے ہیں۔ وہ اس آنے والے چیلنج کے لیے سختی سے تیاری کر رہے ہیں اور انہوں نے سندھ کے انسپکٹر جنرل (آئی جی) سے مدد کی درخواست کی ہے کہ وہ اپنے سفر میں ان کی مدد کریں۔

 

عالمی چیمپئن شپ شاہنواز کے لیے ایک اور اہم موقع کی نمائندگی کرتی ہے کہ وہ ایک اور بھی بڑے اسٹیج پر اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کریں اور پاکستان کو مزید شان و شوکت دلائیں۔ اس کی فضیلت کے لیے وابستگی اور اس کی حالیہ کامیابی اس بات کی متاثر کن مثالیں ہیں کہ عزم اور حمایت سے کیا حاصل کیا جا سکتا ہے۔