Suno News
فری اسٹائل ریسلنگ: امیر حسین زرے نے گولڈ میڈل جیت لیا
Image
تہران: (سنو نیوز) ایران کی قومی فری اسٹائل ریسلنگ ٹیم نے بلغراد ورلڈ چیمپئن شپ کی پہلی چار کیٹگیریز میں سے ایک میں سونے اور دو چاندی کے تمغے جیتے۔ امیر حسین زرے نے ہیوی ویٹ میں ایران کے لیے طلائی تمغہ جیتا اور حسن یزدانی اور امیر محمد یزدانی رنر اپ رہے۔
 
عالمی چیمپئن شپ کے 125 کلوگرام فری اسٹائل ریسلنگ کے فائنل میں امیر حسین زرے کا مقابلہ جارجیا کے پہلوان جینو پیٹریشولی سے ہوا اور ایران کو بلغراد میں ہونے والی 2023 ء کی عالمی چیمپئن شپ میں پہلا طلائی تمغہ دلایا۔ امیر حسین زرے نے فائنل میں 11-0 سے کامیابی حاصل کی اور دوسری بار عالمی چیمپئن بن گئے۔
 
اس سے پہلے ایران کی قومی فری اسٹائل ریسلنگ ٹیم کے کپتان حسن یزدانی کو سربیا میں ہونے والی عالمی چیمپئن شپ کے 86 کلوگرام کے فائنل میں امریکی ڈیوڈ ٹیلر کے ہاتھوں تکنیکی دھچکے سے شکست کا سامنا کرنا پڑا اور چاندی کا تمغہ جیت لیا تھا۔
 
ڈیوڈ ٹیلر نے 2023 ء ورلڈ کپ کا فائنل حسن یزدانی سے 1-5 سے جیتا۔ یزدانی نے جےڈن لارنس (آسٹریلیا)، بیامباسورین (منگولیا) اور مائلز امائن (سان مارینو) کو شکست دے کر سیمی فائنل تک رسائی حاصل کی تھی۔
 
اس میچ میں انہوں نے ازبکستان کے جیورل شفیف کو 10-0 کے اسکور سے شکست دی۔ ایران کی فری اسٹائل ریسلنگ کے سٹار نے فائنل میں پہنچ کر 2024ء کے پیرس اولمپکس میں شرکت کیلئے کوالیفائی کرلیا ہے۔