Suno News
عالمی شہرت یافتہ کائیلین ایمباپے ریئل میڈرڈ کا حصہ بن گئے
Image
ریئل میڈرڈ نے آخر کار کائیلین ایمباپے کے ساتھ دستخط کر لیے ہیں، جس سے منتقلی کی طویل داستان ختم ہو گئی ہے۔ 25 سالہ فرانسیسی اسٹار نے ریئل میڈرڈ کلب کے ساتھ پانچ سالہ معاہدے پر رضامندی ظاہر کردی ہے۔ کائیلین ایمباپے پیرس سینٹ جرمین (پی ایس جی) میں انتہائی کامیاب وقت کے بعد یورپی چیمپئنز ٹیم میں شامل ہوئے ہیں، پی ایس جی گروپ میں انہوں نے متعدد ریکارڈ توڑے۔

 اب کائیلین ایمباپے، ونیسیئس جونیئر اور جوڈ بیلنگھم کے ساتھ مل کر کھیلیں گے، جو بہت سے لوگوں کے خیال میں فٹ بال میں سب سے طاقتور حملہ آور تینوں میں سے ایک ہوسکتا ہے۔

 

کائیلین ایمباپے کی شمولیت سے ریئل میڈرڈ کے شائقین میں کافی جوش و خروش پیدا ہوا ہے، جو اپنی نئی لائن اپ کو ایکشن میں دیکھنے کے لیے بے تاب ہیں۔

 

منتقلی کے اعلان کے فورا بعد کائیلین ایمباپے نے سوشل میڈیا پر اپنی خوشی کا اظہار کیا۔ انہوں نے پوسٹ کیا کہ ریئل میڈرڈ میں شامل ہونا ایک "خواب پورا ہونا" تھا۔ اپنے پیغام کے ساتھ، انہوں نے ریئل میڈرڈ کی جیکٹ پہنے ایک بچے کے طور پر اپنی ایک تصویر شیئر کی۔ "میرا خواب"۔ ریال میڈرڈ کے کلب میں شامل ہونے پر بہت خوشی اور فخر ہے، کائیلین ایمباپے نے ٹیم کے لیے اپنی دیرینہ تعریف کو اجاگر کرتے ہوئے ریئل میڈرڈ کی تعریف میں پوسٹ لکھی۔