Suno News
امریکی خاتون نے اسلام قبول کرکے پاکستانی پولو کھلاڑی سے شادی کرلی
Image
اسلام آباد: (ویب ڈیسک) امریکا سے تعلق رکھنے والی ایک خاتون، کلیئر اسٹفین، نے اسلام قبول کرنے کے بعد چترال کے معروف پولو کھلاڑی انور ولی عرف موشور سے شادی کرلی ہے۔
 
 شادی کی تقریب اسلام آباد میں منعقد ہوئی، جہاں امریکی دلہن نے پہلے کلمہ پڑھ کر اسلام قبول کیا اور پھر نکاح کی رسم ادا کی گئی۔
 
چترال کی معروف شخصیت انور ولی:
 
انور ولی ویلیج کونسل بونی کے چیئرمین ہیں اور چترال کے مشہور پولو کھلاڑیوں میں شمار ہوتے ہیں۔ ان کی شادی کی تقریب میں شرکت کرنے والے لوگوں نے دلہن کے اسلام قبول کرنے کے عمل کو سراہا۔
 
نئی دلہن کا چترال پہنچنا:
 
نوبیاہتا جوڑا 3 مئی کو چترال پہنچا جہاں امریکی خاتون کچھ عرصہ انور کے خاندان کے ساتھ بونی میں گزاریں گی۔ بعد ازاں، وہ واپس امریکا چلی جائیں گی۔ شادی کے بعد، دلہا اور دلہن نے اپر چترال میں خواتین کی تعلیمی ترقی اور مقامی ہنڈی کرافٹ کے فروغ کے لیے ایک سینٹر بھی تعمیر کیا ہے، جو ان کے اجتماعی ترقی کے عزم کا عکاس ہے۔
 
بین الاقوامی محبت کی کہانیاں:
 
کلیئر اور انور کی یہ محبت کی داستان کوئی پہلی مثال نہیں ہے۔ چند سال قبل، ایک 41 سالہ امریکی خاتون ہیلینا پاکستانی لڑکے کاشف سے محبت کے باعث سیالکوٹ پہنچی تھیں۔ دونوں کی ملاقات سوشل میڈیا پر ہوئی، جو دوستی سے محبت اور پھر شادی تک جا پہنچی۔
 
کرن بالا کی کہانی:
 
اسی طرح، پانچ سال قبل بیساکھی میلے میں شرکت کے لیے آئی ہوئی ایک ہندو خاتون کرن بالا پاکستانی لڑکے کی محبت میں گرفتار ہو کر اسلام قبول کرنے کے بعد آمنہ بی بی بن گئی تھیں اور پاکستانی لڑکے سے شادی کرلی تھی۔ یہ کہانیاں اس بات کی گواہی دیتی ہیں کہ محبت کی کوئی سرحد نہیں ہوتی اور یہ دلوں کو ملا کر نئے رشتے قائم کرتی ہے۔
 
کلیئر اسٹفین اور انور ولی کی یہ شادی محبت اور مذہبی ہم آہنگی کی ایک خوبصورت مثال ہے، جو بین الاقوامی سطح پر لوگوں کو متاثر کرتی ہے۔ ان کی محبت کی داستان نے ایک بار پھر ثابت کیا ہے کہ محبت کسی بھی سرحد کی محتاج نہیں اور یہ دلوں کو ملانے کا ایک مؤثر ذریعہ ہے۔