Suno News
سونے کی قیمت میں 100 روپے کی معمولی کمی
Image
کراچی: (سنو نیوز) ملک بھر میں سونے کی فی تولہ قیمت میں آج معمولی کمی دیکھی گئی ہے۔

 جیولرز ایسوسی ایشن نے بتایا کہ کاروباری ہفتے کے دوسرے دن  پورے پاکستان میں سونے کی فی تولہ قیمت میں 100 روپے کی کمی دیکھی گئی ہے۔

 

آج فی تولہ سونا 100 روپے کی معمولی کمی کے بعد 2 لاکھ 45 ہزار روپے کی سطح پر آگیا ہے۔

 

بات کی جائے 10 گرام سونے کی تو اس کی قیمت میں بھی 86 روپے کی کمی ہوئی ہے جس کے بعد 10گرام سونا 2 لاکھ 10 ہزار 48 روپے کا ہوگیا ہے۔

 

عالمی مارکیٹ کی بات کریں تو سونے کی فی اونس قیمت 14 ڈالر کمی کے بعد 2 ہزار 362 ڈالر ہوگئی ہے۔

 

گزشتہ روز فی تولہ سونے کی قیمت 1300 روپے کی کمی کے بعد 245100 روپے تک پہنچ گئی تھی۔

 

اس کے علاوہ، 10 گرام سونے کی قیمت میں بھی 1113 روپے کی کمی ہوئی تھی، جس کے بعد یہ 210134 روپے پر آ گئی تھی۔

 

عالمی منڈی میں سونے کی قیمت:

 

 عالمی سطح پر سونے کی قیمتوں میں یہ کمی مختلف معاشی اور جغرافیائی عوامل کے باعث ہوئی ہے۔ مختلف ممالک کی اقتصادی پالیسیوں اور مالیاتی مارکیٹ کی صورتحال نے بھی اس کمی میں اہم کردار ادا کیا ہے۔

 

سرمایہ کاروں کے لیے مواقع:

 

سونے کی قیمتوں میں کمی نے سرمایہ کاروں کے لیے نئے مواقع پیدا کیے ہیں۔ سونے کی قیمتیں کم ہونے سے خریداروں کو فائدہ ہو سکتا ہے اور وہ اس موقع کا فائدہ اٹھا کر سرمایہ کاری کر سکتے ہیں۔

سونے کو ایک محفوظ سرمایہ کاری تصور کیا جاتا ہے، اور قیمتوں میں کمی سے خریداروں کو اس میں سرمایہ کاری کرنے کا موقع ملتا ہے۔

 

مستقبل کی پیش گوئی:

 

ماہرین کے مطابق، سونے کی قیمتوں میں مزید تبدیلیاں متوقع ہیں۔ عالمی معیشت کی صورتحال، بین الاقوامی مارکیٹ کے رجحانات، اور مختلف ممالک کی اقتصادی پالیسیاں مستقبل میں سونے کی قیمتوں پر اثر انداز ہو سکتی ہیں۔

 

 سرمایہ کاروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ سونے کی قیمتوں پر نظر رکھیں اور مارکیٹ کے رجحانات کے مطابق فیصلے کریں۔

 

مقامی مارکیٹ کی صورتحال:

 

مقامی مارکیٹ میں سونے کی قیمتوں میں کمی نے عوام کی توجہ حاصل کی ہے۔ شہریوں نے سونے کی قیمتوں میں کمی کا خیرمقدم کیا ہے اور اس موقع کا فائدہ اٹھانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ سونے کے تاجر بھی قیمتوں میں کمی سے خوش ہیں اور امید کر رہے ہیں کہ اس سے کاروبار میں تیزی آئے گی۔

 

خریداری کے رجحانات:

 

سونے کی قیمتوں میں کمی کے بعد خریداری کے رجحانات میں بھی تبدیلی آئی ہے۔ لوگ اب زیادہ تعداد میں سونا خریدنے کا رجحان دکھا رہے ہیں۔ اس موقع کا فائدہ اٹھا کر لوگ اپنی شادی بیاہ کی تقریبات کے لیے بھی سونے کی خریداری کر رہے ہیں۔

 

مجموعی جائزہ:

 

سونے کی قیمتوں میں کمی نے مقامی اور عالمی مارکیٹ میں ہلچل مچا دی ہے۔ سرمایہ کاروں اور خریداروں کے لیے یہ ایک اہم موقع ہے کہ وہ سونے کی قیمتوں میں کمی کا فائدہ اٹھا کر اپنی سرمایہ کاری کو مضبوط کریں۔ مارکیٹ کی موجودہ صورتحال اور مستقبل کے رجحانات پر نظر رکھتے ہوئے سرمایہ کاری کے فیصلے کرنا ضروری ہے