Suno News
ڈیوڈ ویزا کا انٹرنیشنل کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان
Image
ونڈہوک:(ویب ڈیسک) لاہور قلندرز کے اہم کھلاڑی اور نمیبیا کے آل راؤنڈر ڈیوڈ ویزا نے انٹرنیشنل کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کردیا ہے۔

 کرکٹ ویب سائٹ کرک انفو کے مطابق، ٹی20 ورلڈکپ کے گروپ مرحلے میں انگلینڈ کے خلاف اپنے آخری میچ سے قبل ڈیوڈ ویزا نے اعلان کیا کہ وہ اس میچ کے بعد انٹرنیشنل کرکٹ سے ریٹائر ہو جائیں گے۔

 

انگلینڈ کے خلاف آخری میچ:

 

نارتھ ساؤنڈ میں کھیلے گئے ٹی20 ورلڈکپ کے 34ویں میچ میں نمیبیا نے انگلینڈ کے خلاف میدان سنبھالا۔ انگلینڈ نے ڈی ایس ایل میتھڈ کے تحت 41 رنز سے کامیابی حاصل کی۔ 123 رنز کے ہدف کے تعاقب میں، ڈیوڈ ویزا نے اپنی آخری انٹرنیشنل اننگز میں 12 گیندوں پر 27 رنز بنائے۔ جب وہ آؤٹ ہوئے تو جوفرا آرچر سمیت دیگر انگلش کھلاڑیوں نے ان کا احترام کرتے ہوئے ان سے ہاتھ ملایا، اور ویزا نے اپنے بیٹ اور ہیلمٹ اٹھا کر تماشائیوں کا شکریہ ادا کیا۔

 

روایتی گارڈ آف آنر:

 

میچ کے بعد نمیبیا کے کپتان اور پوری ٹیم نے ڈیوڈ ویزا کو کرکٹ کا بیٹ اٹھا کر روایتی گارڈ آف آنر پیش کیا، جس سے ان کا شاندار کیریئر یادگار طریقے سے اختتام پذیر ہوا۔

 

کیریئر کی جھلکیاں:

 

ڈیوڈ ویزا نے 2013 میں جنوبی افریقہ کی جانب سے انٹرنیشنل کرکٹ میں ڈیبیو کیا تھا۔ 2016 کے ٹی20 ورلڈکپ میں بھی وہ جنوبی افریقی ٹیم کا حصہ رہے، مگر مسلسل مسترد کیے جانے کے بعد انہوں نے نمیبیا کی ٹیم میں شمولیت اختیار کی۔ ویزا نے نمیبیا کو پہلی بار 2021 کے ٹی20 ورلڈکپ کے سپر 12 میں پہنچانے میں اہم کردار ادا کیا اور پہلی بار آئی سی سی کی فل ممبر ٹیم زمبابوے کو 5 ٹی20 میچوں کی سیریز میں شکست دی۔

 

پی ایس ایل میں لاہور قلندرز کے ساتھ:

 

پی ایس ایل میں، ڈیوڈ ویزا لاہور قلندرز کے اہم رکن تھے۔ انہوں نے شاہین شاہ آفریدی کی قیادت میں مسلسل 2 بار پی ایس ایل چیمپئن بننے والی ٹیم کا حصہ رہے اور اپنی شاندار کارکردگی سے کئی میچز جتوائے۔

 

پریس کانفرنس اور مزید منصوبے:

 

میچ کے بعد پریس کانفرنس میں ویزا نے کہا، 'اگلا ٹی20 ورلڈکپ 2 سال بعد ہوگا اور میں اس وقت 39 سال کا ہو چکا ہوں، اس لیے مجھے نہیں لگتا کہ مجھ میں اتنی انٹرنیشنل کرکٹ رہ گئی ہے کہ میں مزید 2 سال تک کھیل سکوں۔' انہوں نے مزید کہا کہ وہ نمیبیا کے لیے مزید انٹرنیشنل میچز کھیلنے کے خواہشمند ہیں، مگر انہیں ایسا موقع دوبارہ نہیں ملے گا کہ ٹی20 ورلڈکپ کے دوران انگلینڈ جیسی ورلڈ کلاس ٹیم کے خلاف اپنے کیریئر کا اختتام کریں، لہذا یہ وقت درست لگا۔

 

شاندار ریکارڈ:

 

ڈیوڈ ویزا نے نمیبیا کے لیے 34 ٹی20 انٹرنیشنل میچز میں 532 رنز بنائے اور 35 وکٹیں حاصل کیں۔ انہوں نے رواں ٹی20 ورلڈکپ میں عمان کے خلاف نمیبیا کی واحد جیت میں بھی اہم کردار ادا کیا۔

 

یادگار لمحات:

 

ویزا کی کرکٹ کیریئر میں کئی یادگار لمحات ہیں۔ جنوبی افریقا کی ٹیم کا حصہ رہتے ہوئے، انہوں نے بین الاقوامی سطح پر اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوایا۔ نمیبیا کی ٹیم میں شمولیت کے بعد، انہوں نے اپنی کارکردگی سے دنیا بھر کے کرکٹ شائقین کے دل جیتے۔

 

ڈیوڈ ویزا کی ریٹائرمنٹ کرکٹ کے شائقین کے لیے ایک اہم موڑ ہے۔ ان کی شاندار کارکردگی، محنت اور عزم کی بدولت، وہ ہمیشہ یاد رکھے جائیں گے۔ ان کا کیریئر نہ صرف نمیبیا بلکہ پوری کرکٹ دنیا کے لیے ایک مثال ہے۔ ہم امید کرتے ہیں کہ ویزا اپنے مستقبل کے منصوبوں میں بھی کامیاب ہوں اور کرکٹ کی دنیا میں ان کا نام ہمیشہ روشن رہے۔