Suno News
شاہین کا جسپریت بمرا کے بیٹے کیلئےدل کو چھو لینے والا تحفہ
Image
لاہور: (ویب ڈیسک) بھارتی کرکٹ ٹیم کے اسٹار باؤلر جسپریت بمرا کی اہلیہ سنجنا گانیسین نے حال ہی میں ایک انٹرویو میں پاکستانی فاسٹ باؤلر شاہین شاہ آفریدی کے دیے گئے تحفے کے بارے میں ایک دلچسپ انکشاف کیا۔
 
 یہ انکشاف شاہین آفریدی کی دوستی اور کھیل کی روح کو اجاگر کرتا ہے۔
 
دوستی کی مثال:
 
پاکستان اور بھارت کی ٹیمیں میدان میں روایتی حریف سمجھی جاتی ہیں، لیکن میدان کے باہر یہ کھلاڑی ایک دوسرے کے بہترین دوست ہیں۔ اس دوستی کی مثال دیتے ہوئے، گذشتہ برس ایشیا کپ کے دوران شاہین شاہ آفریدی نے جسپریت بمرا کو ان کے بیٹے کی پیدائش پر ایک خوبصورت تحفہ دیا تھا۔ 
 
شاہین کی جانب سے دیا گیا یہ تحفہ نہ صرف دونوں کھلاڑیوں کی دوستی کو مزید مضبوط کرتا ہے بلکہ کھیل کے میدان کے باہر بھی ان کے دلوں میں محبت اور احترام کو ظاہر کرتا ہے۔
 
 
 
تحفے کی تفصیلات:
 
شاہین آفریدی کی جانب سے جسپریت بمرا کو دیا گیا تحفہ سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہوا تھا۔ اس ویڈیو میں شاہین بمرا کو تحفہ دیتے ہوئے نظر آتے ہیں اور انہیں مبارکباد دیتے ہوئے کہتے ہیں، "آپ کو بہت بہت مبارک ہو، امید کرتا ہوں آپ کا بیٹا بھی آپ کی طرح ہی کرکٹ کی فیلڈ کا ایک اور بمرا بنے گا۔ یہ میری طرف سے آپ کے ننھے شہزادے کے لیے تحفہ ہے۔" مگر اس وقت کسی کو معلوم نہیں تھا کہ اس باکس میں کیا موجود ہے۔
 

 
سنجنا کا انٹرویو:
 
جسپریت بمرا کی اہلیہ سنجنا گانیسین نے حال ہی میں ایک انٹرویو میں بتایا کہ شاہین آفریدی کی جانب سے دیے گئے تحفے میں بچے کے استعمال کی مختلف چیزیں موجود تھیں، جنہیں وہ اب تک استعمال کر رہے ہیں۔ سنجنا نے بتایا کہ یہ تحفہ بہت ہی کارآمد اور دل کو بھا جانے والا تھا۔ اس سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ شاہین نے نہ صرف ایک بہترین دوست ہونے کا ثبوت دیا بلکہ تحفے میں ایسی چیزیں شامل کیں جو بمرا کے بیٹے کے لیے روزمرہ کے استعمال میں کام آئیں۔
 
موجودہ حالات:
 
یہ انٹرویو کلپ ایسے وقت میں سامنے آیا ہے جب پاکستان کرکٹ ٹیم آئی سی سی مینز کرکٹ ورلڈ کپ کی دوڑ سے باہر ہو چکی ہے اور گروپ اے سے بھارت اور امریکا نے سپر 8 مرحلے کے لیے کوالیفائی کر لیا ہے۔ پاکستان کرکٹ ٹیم کے لیے یہ لمحہ مایوس کن ہے کیونکہ وہ پہلی مرتبہ گروپ میچز میں ہی ٹورنامنٹ سے باہر ہو گئی ہے۔ قومی ٹیم کو سب سے پہلے امریکا کے ہاتھوں شکست کا سامنا کرنا پڑا، پھر روایتی حریف بھارت نے انہیں شکست دی، اور اس کے بعد پاکستان ٹیم کینیڈا سے جیتی۔
 
شاہین شاہ آفریدی کی جانب سے دیا گیا یہ تحفہ نہ صرف کرکٹ کے میدان میں بلکہ اس کے باہر بھی دونوں ممالک کے کھلاڑیوں کی دوستی اور محبت کو ظاہر کرتا ہے۔
 
 اس سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ کھیل صرف مقابلہ نہیں، بلکہ دوستی اور احترام کا بھی نام ہے۔
 
 شاہین اور بمرا کے درمیان یہ تعلق ایک مثال ہے کہ کس طرح دوستی کی بنیاد پر کھلاڑی ایک دوسرے کی زندگی میں خوشیوں کا اضافہ کر سکتے ہیں۔