Suno News
اسپانٹک چوٹی کو سر کرنے کا مشن، 2 جاپانی کوہ پیما لاپتہ
Image
گلگت بلتستان: (ویب ڈیسک) 2 جاپانی کوہ پیما ریوشیکی ہیراوکا اور آتوشی تگوچی گلگت بلتستان میں 7,027 میٹر بلند اسپانٹک چوٹی کو سر کرنے کی کوشش کے دوران لاپتہ ہوگئے۔

 آرمی ایوی ایشن ریسکیو آپریشن بھی موسم کے باعث شروع نہ ہوسکا، گزشتہ روز ابتدائی زمینی بچاؤ کی کوششوں کے بعد کوہ پیماؤں کو تلاش کرنے میں ناکامی کا سامنا رہا۔

 

جاپانی کوہ پیما ہیراوکا اور تگوچی، جو بغیر پورٹرز کے الپائن انداز میں چڑھ رہے تھے پیر کو شگر اور نگر اضلاع کے درمیان 5,300 میٹر کی بلندی پر کیمپ 2 پہنچے۔ تاہم، جب اگلے دن ایک اور 7 رکنی جاپانی مہم جو ٹیم کیمپ پر پہنچی تو دونوں کوہ پیماؤں کا کہیں پتہ نہیں تھا۔

 

ان کی غیر موجودگی کا پتہ چلنے پر ٹیم نے اپنی مہم کو معطل کردیا اور حکام کو مطلع کرنے کے لیے بیس کیمپ واپس آگئی۔ ساتھی کوہ پیماؤں کی جانب سے ملنے والے ابتدائی شواہد سے پتہ چلتا ہے کہ لاپتہ کوہ پیما کیمپ 2 سے گرے ہوں گے۔ اس کے باوجود جاپانی کوہ پیماؤں اور ڈرونز کی مدد سے ٹریس اور ریسکیو مشن آج جاری رہے گا۔

 

ناہموار خطہ اور اونچائی ریسکیو آپریشنز کے لیے اہم چیلنجز درپیش ہوتے ہیں، ریسکیو آپریشن میں آرمی ایوی ایشن یونٹس کی شمولیت کی ضرورت ہوتی ہے۔ منصوبہ بند فضائی آپریشن کا مقصد ایک وسیع علاقے کا احاطہ کرنا ہے جتنا کہ زمینی ٹیمیں مشکل حالات کے پیش نظر تنہا انتظام کرسکتی ہیں۔

کوہ پیمائی کرنے والی کمیونٹی اور مقامی حکام ہیراوکا اور تگوچی کی محفوظ واپسی کے لیے پرامید ہیں۔ اونچائی پر سرچ آپریشن کوہ پیمائی کے موروثی خطرات کی نشاندہی کرتا ہے، خاص طور پر جب پورٹرز کی مدد یا اضافی حفاظتی اقدامات کے بغیر کیا جاتا ہے۔