Suno News
انٹربینک میں ڈالر کے مقابلے روپیہ تگڑا
Image
کراچی: (سنو نیوز) پاکستان کی انٹر بینک مارکیٹ میں روپیہ تگڑا، امریکی ڈالر کے مقابلے میں پاکستانی روپے کی قیمت میں آج اضافہ ریکارڈ کیا گیا ہے۔

 اسٹیٹ بینک آف پاکستان کے مطابق آج انٹر بینک مارکیٹ میں امریکی ڈالر کے مقابلے میں پاکستانی روپے کی قیمت میں 10 پیسے کا بڑا اضافہ دیکھا گیا ہے جس کے بعد انٹر بینک میں نئی قیمت 278 روپے 40 پیسے ہوگئی ہے۔

 

انٹر بینک مارکیٹ میں بحرینی دینار کی قدر 738 روپے 53 پیسے جبکہ سعودی ریال کی قدر 74 روپے 21 پیسے رہی۔ اسی طرح عمانی ریال کی انٹر بینک مارکیٹ میں قدر 723 روپے 12 پیسے رہی، قطری ریال کی قیمت 76 روپے 34 پیسے اور کویتی دینار کی 909 روپے 86 پیسے ریکارڈ کی گئی۔ دوسری جانب اوپن مارکیٹ میں آج امریکی ڈالر کی قیمت خرید 279 روپے اور قیمت فروخت 281 روپے ریکارڈ کی گئی ہے۔

 

گذشتہ ہفتے کی صورتحال:

 

پچھلے کاروباری ہفتے کے اختتام پر ڈالر کی قیمت 278 روپے 40 پیسے پر بند ہوئی تھی، جبکہ رواں ہفتے کے پہلے دن اس میں معمولی اضافہ دیکھا گیا۔ یہ اضافہ معمولی ہے لیکن اس کا اثر ملکی مالیاتی بازار پر ضرور پڑتا ہے۔

 

اسٹاک مارکیٹ کی کارکردگی:

 

کاروباری ہفتے کے پہلے روز اسٹاک مارکیٹ میں بھی مثبت رجحان دیکھا گیا۔ پاکستان اسٹاک ایکسچینج کے 100 انڈیکس میں 209 پوائنٹس کا اضافہ ہوا، جس سے انڈیکس 80,419 پوائنٹس پر پہنچ گیا۔ یہ اضافہ کاروباری سرگرمیوں میں استحکام کی نشاندہی کرتا ہے اور سرمایہ کاروں کے اعتماد میں اضافہ ظاہر کرتا ہے۔

 

اسٹاک ایکسچینج میں آتشزدگی کا واقعہ:

 

کاروباری دن کے دوران، اسٹاک ایکسچینج میں ایک آتشزدگی کا واقعہ پیش آیا، جس کے باعث ٹریڈنگ کا عمل ایک گھنٹے کے لیے روک دیا گیا۔ انتظامیہ کے مطابق، آتشزدگی کے بعد آئی ٹی سسٹم کو بہتر بنانے کے لیے یہ قدم اٹھایا گیا۔ اس واقعہ کے باوجود، مارکیٹ نے جلد ہی اپنی کارکردگی کو بحال کر لیا اور کاروبار دوبارہ شروع ہوگیا۔

 

مستقبل کے ممکنہ اثرات:

 

امریکی ڈالر کی قیمت میں معمولی اضافہ اور اسٹاک مارکیٹ میں مثبت رجحان دونوں ملکی معیشت کے لیے اہم ہیں۔ یہ دونوں عوامل ملکی اقتصادی صورتحال کو متاثر کر سکتے ہیں، اور مستقبل میں ان کا اثر تجارتی اور صنعتی شعبے پر پڑ سکتا ہے۔

 

سرمایہ کاروں کے لئے اہم معلومات:

 

سرمایہ کاروں کے لئے یہ جاننا ضروری ہے کہ ڈالر کی قیمت میں اتار چڑھاؤ اور اسٹاک مارکیٹ کی کارکردگی دونوں مالیاتی بازار کی صحت کے اہم اشاریے ہیں۔ ان دونوں عوامل کو مدنظر رکھتے ہوئے، سرمایہ کار اپنے تجارتی فیصلے بہتر طریقے سے کر سکتے ہیں۔

 

انٹر بینک میں ڈالر کی قیمت میں معمولی اضافہ اور اسٹاک مارکیٹ میں مثبت رجحان ملکی معیشت کی موجودہ صورتحال کی عکاسی کرتے ہیں۔ ان دونوں عوامل کا اثر ملکی مالیاتی بازار پر دیکھنے کو ملے گا اور مستقبل میں بھی ان پر نظر رکھنا ضروری ہوگا۔