Homeتازہ ترینباسکٹ بال اسٹار میجک جانسن ارب پتی بن گئے

باسکٹ بال اسٹار میجک جانسن ارب پتی بن گئے

سابق باسکٹ بال اسٹار میجک جانسن کی یادگار تصویر

باسکٹ بال اسٹار میجک جانسن ارب پتی بن گئے

لاس اینجلس: (سنو نیوز) سابق امریکی باسکٹ بال اسٹار میجک جانسن کو فوربز میگزین نے ’ارب پتی‘ قرار دیدیا ہے، وہ ایسا اعزاز حاصل کرنے والے تاریخ کے چوتھے ایتھلیٹ ہیں۔

اس بزنس میگزین نے میجک جانسن کی دولت کا تخمینہ تقریباً 1.2 بلین ڈالر لگایا تھا۔ این بی اے کے سابق اور موجودہ سپر اسٹارز مائیکل جارڈن اور لیبرون جیمز اور گولفر ٹائیگر ووڈس دوسرے کھلاڑی ہیں جو ارب پتی بن چکے ہیں۔

جانسن نے کئی کمپنیوں میں سرمایہ کاری کی ہے اور کئی اسپورٹس ٹیموں کے مالک ہیں۔لیکن فوربز کا کہنا ہے کہ ان کی دولت کا بڑا حصہ لائف انشورنس کمپنی میں ان کے حصص سے آتا ہے۔1996 ء میں ریٹائر ہونے سے پہلے، 64 سالہ جانسن دنیا کے مشہور باسکٹ بال اسٹارز میں سے ایک تھے، لیکن انہوں نے اپنی زیادہ تر رقم کھیلوں سے باہر کمائی۔

باسکٹ بال اسٹار میجک جانسن ارب پتی بن گئے

فوربز میگزین کے مطابق، میجک جانسن نے نیشنل باسکٹ بال لیگ میں اپنے وقت سے لے کر اب تک 40 ملین ڈالر کمائے ہیں۔ جانسن لاس اینجلس میں قائم تین اسپورٹس ٹیموں کے مالک ہیں، جن میں میجر لیگ بیس بال میں لاس اینجلس ڈوجرز بھی شامل ہیں۔

کھیلوں کی دنیا سے باہر، جانسن اسٹاربکس، برگر کنگ، 24 گھنٹے فٹنس اور ایکوٹرسٹ انشورنس کمپنی جیسی کمپنیوں میں حصص کے مالک ہیں۔ جانسن کا کہنا ہے کہ اگر انہوں نے 1970 ء میں این بی اے میں داخل ہونے پر نائکی کی پیشکش کو مسترد نہ کیا ہوتا تو وہ جلد ہی ارب پتی بن چکے ہوتے۔ اس کے بجائے، انہوں نے Converse کے ساتھ ایک معاہدہ کیا، جس نے اسے ایک سال میں 100,000 کی پیشکش کی۔

جانسن نے اس سال کے شروع میں کہا تھا کہ “میرا امیر خاندان نہیں تھا، اور یہی چیز ہمیں بعض اوقات پریشان کرتی ہے، کیونکہ جب آپ کے پاس امیر خاندان نہیں ہوتا ، تو آپ نہیں جانتے کہ کیا کرنا ہے۔لہذا میں نے ان حصص کو چھوڑ دیا۔ کیا آپ یقین کر سکتے ہیں؟ 45 سال، اور اب ان حصص کی مالیت 5 بلین ڈالر ہے۔

Share With:
Rate This Article