Homeتازہ ترینکینیڈا جانے کے خواہشمندوں کیلئے خوشخبری

کینیڈا جانے کے خواہشمندوں کیلئے خوشخبری

کینیڈا جانے کے خواہشمندوں کیلئے خوشخبری

کینیڈا جانے کے خواہشمندوں کیلئے خوشخبری

لاہور: (ویب ڈیسک) کینیڈا کے ویزے حاصل کرنا بہت مشکل نہیں ہے، اگر آپ کے پاس ایک ٹیکنالوجی سے متعلق بزنس آئیڈیا ہے جو کینیڈا کی مارکیٹ کے لیے فائدہ مند ہوسکتا ہے تو آپ اسٹارٹ اپ ویزا کے لیے درخواست دے سکتے ہیں، اور کینیڈا آپ کا خیر مقدم کرے گا۔

کینیڈین اسٹارٹ اپ ویزا پروگرام کیا ہے؟

ہر سال ہزاروں لوگ بھارت اور پاکستان سے روزگار کی بہتر مواقع کے لیے امریکہ، کینیڈا اور یورپی ممالک کی طرف رخ کرتے ہیں۔

یہاں تفصیل سے معلومات حاصل کرنے کیلئے، برطانوی نشریاتی ادارے بی بی سی کے مطابق، کینیڈا نے آخرکار اسٹارٹ اپ ویزا پروگرام کو بہتر بنانے کا اعلان کیا ہے۔

اسٹارٹ اپ ویزا عام ورک پرمٹ ویزا سے مختلف ہے، جس کا مقصد کاروباری افراد اور انٹرپرینیورز کو کینیڈا کی طرف مائل کرنا ہے۔ اس ویزا کے لیے مختلف معیارات ہیں جیسے اختراعیت، مقامی لوگوں کے لیے نئی نوکریاں پیدا کرنا، اور عالمی سطح پر مقابلہ کرنا۔

اس ویزا کی درخواست دینے کے لیے امیدوار کے پاس ایک ویلڈ بزنس ہونا لازمی ہے اور اسے اس کاروبار کے شیئرز کی ملکیت ہونی چاہئے۔ اس کے پاس کمپنی کے 10 فیصد یا اس سے زیادہ شیئرز ہونے چاہئے اور اسے ووٹنگ کا اختیار بھی ہونا چاہئے۔

ویزا کیلئے کتنے لوگ اپلائی کر سکتے ہیں؟

ویزا کے لیے زیادہ سے زیادہ پانچ افراد اپلائی کر سکتے ہیں اور انہیں کینیڈین تنظیم یا ڈیزگنیٹڈ بوڈی کی حمایت حاصل ہونی چاہئے۔ اس کا کاروبار کینیڈا سے چلایا جانا چاہئے اور اسے کینیڈا میں ہی قائم کیا جانا چاہئے۔

انگلش زبان کے علاوہ، اگر فرانسیسی زبان بھی آتی ہے تو یہ امکان ہے کہ آپ کا اسٹارٹ اپ کامیاب ہوسکتا ہے۔ اس ویزا کے لیے انگلش یا فرانسیسی زبانوں میں ہونے والی بات چیت اور تفہیم میں عبور ضروری ہے۔

آپ کو اپنے اور اپنے سے جڑے رشتوں کے مالی اخراجات برداشت کرنے کے وسائل ظاہر کرنا چاہئے اور آپ کا کاروبار جدت رکھنا چاہئے تاکہ کینیڈا میں نئی نوکریاں پیدا ہوسکیں۔

یہ ویزا عام کاروباری افراد کے لیے نہیں ہے، بلکہ کینیڈا کو ایسے اسٹارٹ اپ پلان چاہیںجو پوری دنیا کو ٹکر دے سکیں۔

Share With:
Rate This Article