12 April 2024

Homeتازہ ترینمیلانیا ٹرمپ کی والدہ کی آخری رسومات ادا

میلانیا ٹرمپ کی والدہ کی آخری رسومات ادا

Funeral of Melania Trump's mother

میلانیا ٹرمپ کی والدہ کی آخری رسومات ادا

فلوریڈا:(ویب ڈیسک) سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی اہلیہ میلانیا ٹرمپ کی والدہ امالیجہ نفس کی آخری رسومات فلوریڈا میں اداکر دی گئی ہیں۔ امریکا کی سابق خاتون اول نے 9 جنوری کو اعلان کیا تھا کہ ان کی والدہ کا انتقال ہو گیا ہے۔ آنجہانی کی عمر 78 سال تھی۔

اس آخری رسومات کی تقریب میں، میلانیا ٹرمپ نے اپنی ماں کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ وہ “میری زندگی کے تاریک ترین دنوں میں روشنی کی کرن تھیں۔” دوسری جانب ڈونلڈ ٹرمپ نیویارک میں ہتک عزت کے مقدمے سے متعلق سماعت میں شرکت نہ کر سکے کیونکہ وہ اپنی ساس کے جنازے میں شریک تھے۔ قبل ازیں عدالت کے جج نے سماعت ایک دن کے لیے ملتوی کرنے کی درخواست مسترد کر دی تھی۔

میلانیا ٹرمپ نے اپنی والدہ کی آخری رسومات کی تقریب میں کہا کہ “دنیا ان کی موجودگی میں خوشی اور گرمجوشی سے بھری ہوئی جگہ تھی۔” ہمارا رشتہ اٹوٹ تھا۔” خیال رہے کہ مسز نفس اور ان کے شوہر وکٹر 2018 ء میں امریکی شہری بنے تھے۔ انہیں مسز ٹرمپ کی حمایت سے گرین کارڈ ملا تھا اور وہ امریکا میں ہی مقیم تھے۔

انہوں نے ایسے قوانین کا فائدہ اٹھایا جو تارکین وطن کو خاندان کے افراد کو ملک بدر کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔ اس عمل کو ٹرمپ نے “چین امیگریشن” کے طور پر طنز کیا اور اسے منسوخ کرنے کا مطالبہ کیا۔ املیجہ نفس ماضی میں سلووینیا کے قصبے سینیکا میں ایک ٹیکسٹائل فیکٹری میں کام کرتی تھیں، جب کہ ان کے شوہر وکٹر کار سیلز مین تھے۔میلانیا ٹرمپ نے سلووینیا کے دارالحکومت لُبلجانا کے ہائی اسکول میں تعلیم حاصل کی۔

ماڈل کے طور پر کام کرتے ہوئے ان کی ملاقات 2005 ءمیں ڈونلڈ ٹرمپ سے ہوئی۔ ان کا بیٹا بیرن 2006 ء میں پیدا ہوا تھا۔ وہ اسی سال امریکی شہری بن گئی تھیں۔میلانیا ٹرمپ نے اپنی والدہ کی موت کی وجہ کا ذکر نہیں کیا لیکن ڈونلڈ ٹرمپ نے حال ہی میں ایک تقریب میں کہا کہ میلانیا کی والدہ “شدید بیمار” ہیں۔

Share With:
Rate This Article