12 April 2024

Homeتازہ ترینٹی ٹونٹی ورلڈ کپ: پاک بھارت مقابلہ کہاں ہوگا؟

ٹی ٹونٹی ورلڈ کپ: پاک بھارت مقابلہ کہاں ہوگا؟

T20 World Cup: Where will the India-Pakistan match take place?

ٹی ٹونٹی ورلڈ کپ: پاک بھارت مقابلہ کہاں ہوگا؟

دبئی: (ویب ڈیسک) انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (ICC) نے 34,000 سیٹوں والے ماڈیولر ناساؤ کاؤنٹی انٹرنیشنل کرکٹ اسٹیڈیم کی کمپیوٹرائزڈ تصویر شیئر کی ہے۔ توقع ہے کہ یہ گراؤنڈ مئی کے آخر تک تیار ہو جائے گا، تاکہ T20 ورلڈ کپ 2024ء کے میچوں کی میزبانی وقت پر ہو سکے۔

T20 ورلڈ کپ 2024 ءاس سال جون میں کھیلا جانا ہے ، جس کی میزبانی امریکا اور ویسٹ انڈیز کریں گے۔ اس کے شیڈول کا اعلان بھی کر دیا گیا ہے۔ ٹورنامنٹ یکم جون سے 29 جون تک کھیلا جائے گا۔

نیویارک کو ٹورنامنٹ کے 8 میچوں کی میزبانی کرنی ہے جس میں بھارت کے تین میچ بھی شامل ہیں۔ 9 جون کو ہونے والا پاک بھارت ہائی وولٹیج میچ بھی اسی گراؤنڈ پر ہوگا۔ انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے کہا کہ مین ہٹن سے 30 میل مشرق میں ناساؤ کاؤنٹی کے آئزن ہاور پارک میں اس ہفتے کام شروع ہوا اور تین ماہ کے اندر مکمل ہو جائے گا۔ اسٹیڈیم میں تمام پریمیم اور عام لوگوں کے بیٹھنے کے انتظامات ہوں گے جب کہ وی آئی پی لوگوں کے لیے بھی کچھ خاص انتظامات ہوں گے۔

آئی سی سی نے یہ بھی کہا کہ اس کا ہدف 6 مئی تک اسٹیڈیم کی تعمیر مکمل کرنا ہے جو کہ ڈراپ ان پچز کے قیام کا دن بھی ہوگا۔ یہ 13 مئی تک ٹیسٹنگ اور کمیشننگ کا کام مکمل کرنے اور 3 جون کو جنوبی افریقا اور سری لنکا کے درمیان ہونے والے میچ سے قبل 27 مئی تک ٹیسٹ پروگرام مکمل کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ICC (@icc)

رپورٹ میں مزید کہا گیا، ‘ہم آئی سی سی مینز ٹی ٹونٹی ورلڈ کپ 2024 ءسے قبل نیویارک میں ناساؤ کاؤنٹی انٹرنیشنل کرکٹ اسٹیڈیم کا افتتاح کرنے کے لیے پرجوش ہیں۔ یہ اب تک کے سب سے بڑے ICC ایونٹ کی قیادت میں ایک ناقابل یقین حد تک اہم سنگ میل کی نشاندہی کرتا ہے۔ اسٹیڈیم میں شائقین کی گنجائش 34000 کے قریب ہوگی۔

آئی سی سی (انٹرنیشنل کرکٹ کونسل) کے چیف ایگزیکٹو جیوف ایلارڈائس نے کہا”ہم ماڈیولر اسٹیڈیم بنانے کے لیے عالمی معیار کے سپلائرز کے ساتھ شراکت داری کر رہے ہیں تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ کھلاڑی اور شائقین اس سال جون میں نیویارک میں ہونے والے آٹھ میچوں سے لطف اندوز ہو سکیں۔ تاہم یہ پہلا موقع ہے کہ ماڈیولر اسٹیڈیم میں کرکٹ کھیلی جائے گی جو بنیادی طور پر ایلومینیم اور اسٹیل سے بنا ہے۔ اس کے جیسے خیالات فارمولہ 1، گولف اور اولمپک گیمز سمیت دیگر کھیلوں میں باقاعدگی سے استعمال ہوتے رہے ہیں۔”

Fixtures hosted by New York at the ICC Men's T20 World Cup 2024

پچز ایڈیلیڈ اوول ٹرف سلوشنز کی طرف سے تعمیر کی جا رہی ہیں، جس کی سربراہی مشہور ایڈیلیڈ اوول ہیڈ کیوریٹر ڈیمین ہوف کر رہے ہیں، جبکہ آؤٹ فیلڈ کی تعمیر Landtec گروپ کر رہا ہے، جو کہ امریکا میں مقیم اسپورٹس ٹرف کے ماہرین ہیں جنہوں نے نیویارک یانکیز کے لیے گراؤنڈ ڈیزائن کیے تھے۔

Share With:
Rate This Article