20 February 2024

Homeٹیکنالوجیاسمارٹ فون چارجنگ ٹپس

اسمارٹ فون چارجنگ ٹپس

Smart Phone charging Tips

اسمارٹ فون چارجنگ ٹپس

لاہور: (ویب ڈیسک) اسمارٹ فون کو چارج کرتے وقت کئی بار کئی مسائل پیدا ہوجاتے ہیں۔ لوگوں کو ڈر رہتا ہے کہ فون کی بیٹری خراب ہو جائے گی اور ان کو اسے سروس سنٹر لے جانا پڑے گا۔ لیکن اس کی اور بھی بہت سی وجوہات ہو سکتی ہیں، جن کاسدباب آپ گھر پر کر سکتے ہیں۔

اسمارٹ فون کی چارجنگ کے مسئلے کو کیسے حل کیا جائے؟

آج کل اسمارٹ فونز لوگوں کی زندگی کا ایک لازمی حصہ بن چکے ہیں۔ لوگ اسے بات کرنے، پیغام بھیجنے، گانے سننے، ویڈیوز یا فلمیں دیکھنے جیسی چیزوں کے لیے استعمال کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ، اس کی مدد سے لوگ اپنے دیگر اہم کام بھی کرتے ہیں جیسے ٹکٹوں کی آن لائن بکنگ، آن لائن بل کی ادائیگی وغیرہ۔ اسمارٹ فون کو چارج ہونے پر ہی استعمال کیا جاسکتا ہے۔

1: چارجر اور کیبل چیک کریں

اگر آپ کو اپنے اسمارٹ فون میں چارجنگ کا مسئلہ درپیش ہے تو یہ چارجر اور کیبل کی وجہ سے ہوسکتا ہے۔ اس کے لیے سب سے پہلے آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ کا چارجر اور کیبل ٹھیک سے کام کر رہے ہیں۔ اگر چارجر یا کیبل خراب ہے تو یہ آپ کے اسمارٹ فون کو چارج کرنے میں پریشانی کا باعث بن سکتا ہے۔

2: چارجنگ پورٹ چیک کریں:

کئی بار چارجنگ پورٹ میں دھول یا مٹی جمع ہوجاتی ہے جس کی وجہ سے اسمارٹ فون چارج نہیں ہوتا۔ ایسے میں لوگ یہ سمجھتے ہیں کہ فون کی بیٹری میں کوئی مسئلہ ہے اور سروس سینٹر چلے جاتے ہیں۔ آپ گھر پر ہی چارجنگ پورٹ کو صاف کر سکتے ہیں۔ آپ چارجنگ پورٹ کو صاف کرنے کے لیے خشک کپڑا استعمال کر سکتے ہیں۔

3: چارجنگ پوائنٹ تبدیل کریں:

بعض اوقات چارجنگ پوائنٹ میں مسئلہ ہوتا ہے جس کی وجہ سے اسمارٹ فون چارج نہیں ہوتا ہے۔ اگر آپ ایک ہی چارجنگ پوائنٹ استعمال کر رہے ہیں اور بار بار مسائل کا سامنا کر رہے ہیں، تو آپ کو دوسرا چارجنگ پوائنٹ استعمال کرنا چاہیے۔

4: فون بند کرکےچارج کریں:

جب آپ فون کو بند کرتے ہیں اور اسے چارج کرتے ہیں، تو یہ تیزی سے چارج ہوتا ہے۔ ایسا اس لیے ہوتا ہے کیونکہ جب فون بند ہوتا ہے، بیٹری کسی ایپ یا سروس کے ذریعے استعمال نہیں ہوتی ہے۔

5: فون کو اپ ڈیٹ کریں

کئی بار فون میں سافٹ ویئر کا مسئلہ ہوتا ہے جس کی وجہ سے چارجنگ میں مسئلہ ہوتا ہے۔ فون کو اپ ڈیٹ کرکے یہ مسئلہ حل کیا جاسکتا ہے۔ اس کے صارف سے فون کو اپ ڈیٹ کرنے کو کہا جاتا ہے۔ اس قسم کا مسئلہ فون کو اپ ڈیٹ کر کے حل کیا جا سکتا ہے۔

Share With:
Rate This Article