23 February 2024

Homeتازہ ترینوزن کم کرنے کے لیے کارڈیو یا ویٹ لفٹنگ؟

وزن کم کرنے کے لیے کارڈیو یا ویٹ لفٹنگ؟

cardio or weight lifting for fat loss

وزن کم کرنے کے لیے کارڈیو یا ویٹ لفٹنگ؟

لاہور: (ویب ڈیسک) وزن کم کرنے کے باقاعدہ ورزش اہم کردار ادا کرتی ہے۔ یہ ناصرف کیلوریز جلانے میں مدد کرتی ہے بلکہ چربی کو کم اور میٹابولزم کو بھی بہتر کرتی ہے۔ لیکن اگر آپ ورزش کی صحیح قسم کا انتخاب نہیں کرتے ہیں تو وزن کم کرنا مشکل ہو سکتا ہے۔

اس بارے میں ہمیشہ بحث ہوتی رہتی ہے کہ کارڈیو اور ویٹ لفٹنگ کے درمیان وزن کم کرنے کے لیے کون سا بہتر ہے؟ آج ہم آپ کو دونوں کے فائدے اور نقصانات بتائیں گے، تاکہ آپ اپنے لیے صحیح انتخاب کر سکیں۔

کارڈیو: کیلوری برننگ مشین

کارڈیو میں دوڑنا، سائیکل چلانا، تیراکی اور تیز چلنا جیسی سرگرمیاں شامل ہیں۔ یہ کیلوریز جلانے کے لیے بہترین ہیں۔ اس سے ہم کم وقت میں بہت زیادہ کیلوریز جلا سکتے ہیں۔ لیکن وقت کے ساتھ ساتھ جسم کارڈیو کا عادی ہو جاتا ہے، جو وزن کم کرنے میں رکاوٹ بن سکتا ہے۔ لہذا، مسلسل وزن میں کے لئے، ورزش کو تبدیل کرنا، شدت میں اضافہ کرنا یا دیگر مشقوں کو شامل کرنا ضروری ہے۔

کارڈیو کے فوائد:

یہ ایکسرسائززیادہ کیلوریز جلاتی ہے۔

دل کی صحت کو بہتر بناتی ہے۔

پھیپھڑوں کی صلاحیت کو بڑھاتی ہے۔

برداشت کو بڑھاتی ہے۔

نقصانات:

وزن میں کمی طویل مدت میں سست ہوسکتی ہے

عضلات مضبوط نہیں ہوتے ہیں۔

ویٹ لفٹنگ: مسلز کو مضبوط کریں، میٹابولزم میں اضافہ کریں

ویٹ لفٹنگ یا طاقت کی تربیت میں وزن یا مزاحمتی بینڈ استعمال کرکے پٹھوں کی طاقت اور برداشت کو بڑھانا شامل ہے۔ پٹھوں کی مقدار میں اضافہ جسم کی بیسل میٹابولک ریٹ (آرام کے دوران جلنے والی کیلوریز کی تعداد) کو بڑھاتا ہے، جو وزن کم کرنے اور اسے طویل مدت تک برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔

ویٹ لفٹنگ کے فوائد:

مسلز مضبوط ہوتے ہیں۔

میٹابولزم بڑھتا ہے۔

جسمانی شکل بہتر ہوتی ہے۔

چوٹ کا خطرہ کم ہوتا ہے۔

ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں۔

نقصانات:

آپ شروع میں تھکاوٹ محسوس کر سکتے ہیں۔

وزن کم کرنے اور جسم بنانے میں وقت لگ سکتا ہے۔

تو آپ کے لیے کیا بہتر ہے؟

یہ مکمل طور پر آپ کے ہدف اور ترجیح پر منحصر ہے۔ اگر آپ صرف کیلوریز جلانا چاہتے ہیں اور اسٹیمنا بڑھانا چاہتے ہیں تو کارڈیو ایک اچھا آپشن ہے۔ لیکن اگر آپ مسلز کو مضبوط کرنا چاہتے ہیں، میٹابولزم بڑھانا چاہتے ہیں اور جسم کو شکل دینا چاہتے ہیں تو وزن اٹھانا بہتر ہے۔

بہترین طریقہ یہ ہے کہ دونوں کو ملا کر ایک متوازن ورزش کا معمول بنایا جائے۔ اس سے آپ کو دل کی صحت، مسلز ٹون اور جسمانی کارکردگی میں بہتری جیسے بہت سے فوائد حاصل ہوں گے۔

یاد رکھیں، فٹنس کا کوئی ایک راستہ نہیں ہے۔ اپنے جسم کو سنیں، اس کا انتخاب کریں جو آپ کے لیے مناسب ہے اور متوازن ورزش کا معمول بنائیں۔

Share With:
Rate This Article