12 April 2024

Homeکھیلکرکٹشبمن گل کے پاس کوہلی کا بڑا ریکارڈ توڑنے کا سنہری موقع

شبمن گل کے پاس کوہلی کا بڑا ریکارڈ توڑنے کا سنہری موقع

شبمن گل کے پاس کوہلی کا بڑا ریکارڈ توڑنے کا سنہری موقع

شبمن گل کے پاس کوہلی کا بڑا ریکارڈ توڑنے کا سنہری موقع

جوہانسبرگ:(سنو نیوز) ٹیم انڈیا کے نوجوان اوپننگ بلے باز شبمن گل کے پاس جنوبی افریقا کے دورے پر کوہلی کا ایک بڑا ریکارڈ توڑنے کا بہترین موقع ہے۔ وہ دورے پر یہ بڑا کارنامہ انجام دے سکتے ہیں۔

انڈین ٹیم جنوبی افریقا کے دورے پر ہے، جہاں 3 ٹی 20، 3 ون ڈے اور 2 ٹیسٹ میچوں کی سیریز کھیلی جانی ہے۔ تینوں فارمیٹس میں مختلف کپتان ہیں۔ ٹیم انڈیا کے نوجوان اوپنر بلے باز شبمن گل جنوبی افریقا کے دورے کے لیے ٹی 20 اور ٹیسٹ اسکواڈ کا حصہ ہیں۔

وہ اپنے دورے کا آغاز 10 دسمبر کو ہونے والے پہلے T20 میچ سے کریں گے۔ اس کے ساتھ ہی ویرات کوہلی ٹیسٹ سیریز میں براہ راست کھیلتے نظر آئیں گے۔ ایسے میں شبمن کے پاس کوہلی کا یہ بڑا ریکارڈ توڑنے کا موقع ہے۔

دراصل، سال 2023 ء میں، ہر فارمیٹ میں سب سے زیادہ سنچریاں بنانے والے بلے باز ویرات کوہلی ہیں۔ کوہلی نے 2023 ء میں اب تک 8 سنچریاں اسکور کی ہیں۔ شبمن گل کے پاس یہ ریکارڈ توڑنے کا بہترین موقع ہے۔

شبمن کے نام 2023 ء میں 7 سنچریاں ہیں۔ اگر وہ آئندہ ٹی ٹونٹی میچوں میں 2 سنچریاں بنانے میں کامیاب ہو گئے تو وہ سب سے زیادہ سنچریاں بنانے والے بلے باز بن جائیں گے۔ تاہم،ویرات کوہلی نے ابھی 2023 ء میں کوئی ٹیسٹ میچ نہیں کھیلنا ہے۔ اگر وہ اس میچ میں سنچری بنا لیتے ہیں تو یہ تعداد 8 سے زیادہ ہو سکتی ہے۔ شبمن ٹیسٹ سیریز میں بھی ٹیم کا حصہ ہیں۔

2023 ء میں سب سے زیادہ سنچریاں بنانے والے بلے باز:

ویرات کوہلی – 8

شوبمان گل – 7

ڈیرل مچل – 6

کوئنٹن ڈی کوک – 5

ڈیون کونوے – 5

نظم الحسین شانتو – 5

ٹیمبا باوما – 4

فخر زمان – 4

داؤد ملان – 4

ایڈن مارکرم – 4

ایک کیلنڈر سال میں سب سے زیادہ سنچریاں بنانے والے بلے باز:

سچن ٹنڈولکر ان بلے بازوں میں سرفہرست ہیں جنہوں نے 12 سنچریوں کے ساتھ ایک کیلنڈر ایئر میں سب سے زیادہ سنچریاں اسکور کی ہیں۔ انہوں نے یہ کارنامہ 1998ء میں انجام دیا تھا۔ اس کے بعد 2018 ء میں ویرات کوہلی نے 11 سنچریاں اسکور کیں۔

اس فہرست میں رکی پونٹنگ 11 سنچریوں کے ساتھ تیسرے نمبر پر ہیں۔ چوتھا نام ایک بار پھر ویرات کوہلی کا ہے۔ انہوں نے 2003 ء میں 11 سنچریاں بھی اسکور کی تھیں۔ جنوبی افریقا کے مایہ ناز اوپنر بلے باز ہاشم آملہ 10 سنچریوں کے ساتھ اس فہرست میں پانچویں نمبر پر ہیں۔

دونوں بلے باز زبردست فارم میں ہیں۔

کوہلی اور گل کی بات کریں تو دونوں بلے باز زبردست فارم میں ہیں۔ ورلڈ کپ 2023 میں ان کے دونوں بلے سے کافی رنز بنائے گئے۔ ویرات کوہلی کسی بھی ورلڈ کپ سیزن میں 765 رنز بنا کر سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی بن گئے۔ کوہلی اس ورلڈ کپ میں 3 سنچریاں اور 6 نصف سنچریاں بنانے میں کامیاب رہے۔ اگرچہ شبمن نے اس ٹورنامنٹ میں کوئی سنچری نہیں بنائی لیکن انہوں نے 44 سے اوپر کی اوسط کے ساتھ بلے بازی بھی کی۔ گل 2023 میں ون ڈے فارمیٹ میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی ہیں۔

Share With:
Rate This Article