23 February 2024

Homeتازہ ترینروسی خلاباز نے خلا میں رہنے کا ریکارڈ توڑ دیا

روسی خلاباز نے خلا میں رہنے کا ریکارڈ توڑ دیا

Russian cosmonaut

روسی خلاباز نے خلا میں رہنے کا ریکارڈ توڑ دیا

ماسکو: (ویب ڈیسک) کیا آپ خلا میں تقریباً ڈھائی سال گزارنے کا تصور کر سکتے ہیں؟ یہ کارنامہ ایک روسی خلاباز نے سرانجام دیدیا ہے۔ اولیگ کونونینکو نے ابھی خلا میں سب سے طویل قیام کا نیا عالمی ریکارڈ قائم کیا ہے۔ انہیں خلا میں گزراے 878 دن سے زیادہ ہو چکے ہیں اور ان کا قیام ابھی ختم نہیں ہوا ہے۔

کونونینکو اس وقت بین الاقوامی خلائی اسٹیشن پر سوار ہیں اور توقع ہے کہ وہ ابھی وہاں موجود رہیں گے۔ اس صورت میں، یہ زمین کے ماحول سے باہر گزارنے والا کل وقت 1100 دنوں سے زیادہ تک پہنچ جائے گا۔

روسی خلا باز کونونینکو نے کہا ہے کہ انہوں نے بچپن سے ہی خلا میں جانے کا خواب دیکھا تھا اور خلاباز کی تربیت کا کورس مکمل کرنے سے پہلے اس نے انجینئرنگ انسٹی ٹیوٹ میں داخلہ لیا تھا۔انہوں نے اپنی پہلی خلائی پرواز سولہ سال قبل 2008 ءمیں کی تھی۔

یہ بھی پڑھیں:

اب ڈرون انٹارکٹیکا کے راز دریافت کرے گا

کونونینکو نے روس کی سرکاری خبر رساں ایجنسی TASS کو بتایا تھا، “میں خلا میں میں کام کرنے کے لیے جا رہا ہوں جو مجھے پسند ہے، نہ کہ ریکارڈ قائم کرنے کے لیے۔”وہ اس وقت بین الاقوامی خلائی اسٹیشن پر سوارہیں، جو زمین سے تقریباً 260 میل کے فاصلے پر گردش کر رہا ہے

ان کا خلا کا موجودہ سفر ستمبر کے آخر میں ختم ہونے والا ہے، اس وقت تک ان کا عدالتی سفر خلا میں کل 1,110 دن کا ہو گا۔Kononenko پہلے ہی اپنے ملک کے خلاباز Gennady Padalka کا ریکارڈ توڑ چکے ہیں، جنہوں نے خلا میں کل 878 دن، 11 گھنٹے، 29 منٹ اور 48 سیکنڈ گزارے۔

Share With:
Rate This Article