Suno News
پنجاب کونسل آف دی آرٹس، مری میں BoM کا ماہانہ اجلاس
Image

مری:(ویب ڈیسک) پنجاب کونسل آف دی آرٹس، مری کے ایڈوائزری بورڈ برائے ثقافتی سرگرمیوں کا اجلاس پنجاب کونسل آف آرٹس، مری میں ہوا۔

دوسرے اجلاس کی صدارت معروف شاعر اور دانشور محمد آصف مرزا نے کی۔ شروع میں، اسسٹنٹ ڈائریکٹر (پروگرام) نے BoM کے سابقہ اجلاس کے فیصلوں پر عملدرآمد کی رپورٹ پیش کی جسے بورڈ نے سراہا۔

انہوں نے مزید وضاحت کی کہ آنے والے انتخابات کی وجہ سے ثقافتی سرگرمیوں کے فنڈز دسمبر 2023 میں جاری نہیں کیے گئے اورجنوری 2024 کے لیے مجوزہ ثقافتی سرگرمیوں کو انجام دینا ہمارے لیے ایک چیلنج ہے۔

انہوں نے بورڈ آف مینجمنٹ پر زور دیا کہ وہ نئے آپشنز تجویز کرنے کے لیے آگے آئیں۔ بورڈ آف مینجمنٹ کے صدر نے فورم کے ممبران سے کہا کہ وہ اگلی میٹنگ میں زیادہ سے زیادہ شرکت کرے۔موسم کی شدت کے باعث لوگوں کی عام طور پر دوسرے شہروں میں جانے کی وجہ سے اس طرح کی حاضری ہونا معمول بھی ہو تو توجہ اور نیت درکار ہوتی ہے۔

بعد ازاں، صدر نے مجوزہ ثقافتی سرگرمیوں پر تبادلہ خیال کیا جن کو انجام دینے کے لیے فنڈز کی کمی کا سامنا تھا اور اراکین سے کہا کہ وہ جنوری کے لیے کم سے کم بجٹ کے ساتھ پروگراموں کو ڈیزائن کریں۔جس پر ممبران امجد بٹ اور ارم عباسی نے عرض کیا کہ جنوری 2024 کا پروگرام موجودہ مالی مجبوریوں کے تحت جنوری کے آخری ہفتے میں مقامی گلوکاروں اور شاعروں کو پروموٹ کرنے کے لیے بنایا جا سکتا ہے۔

دوسری جانب مری میں تین ماہ کی سردی کی تعطیلات کی وجہ سے ڈرامہ فیسٹیول نوجوانوں کو مناسب شرکت کی اجازت نہیں دے گا، اس لیے اسے آنے والے مہینوں کے لیے ملتوی کیا جا سکتا ہے۔اجلاس صدر BoM کے تحفظات کے ساتھ اختتام پذیر ہوا کہ کم سے کم دلچسپی رکھنے والے ممبران کی تفصیل سفارشات کے ساتھ مجاز فورم کو بھیجی جا سکتی ہے تاکہ فروری 2024 میں اگلی میٹنگ کے بعد انہیں فعال ممبران سے تبدیل کیا جا سکے۔ مزید ثقافتی سرگرمیوں کی بحالی کے لیے کونسل کی کوششیں اور آمدنی پیدا کرنے والے آئیڈیاز اور اسپانسر شپ کے لیے BoM ممبران کے ذریعے مری کے متعلقہ فورمز سے رابطہ کرنے کو کہا۔