23 February 2024

Homeٹیکنالوجیاسمارٹ فون گرم کیوں ہونے لگتا ہے؟

اسمارٹ فون گرم کیوں ہونے لگتا ہے؟

phone is overheating

اسمارٹ فون گرم کیوں ہونے لگتا ہے؟

لاہور: (ویب ڈیسک) اسمارٹ فون کن وجوہات کی وجہ سے گرم ہونے لگتا ہے؟ اگر آپ کو بھی پریشانی کا سامنا ہے تو آج ہی جان لیں۔

تفصیل کے مطابق کئی بار اسمارٹ فون ضرورت سے زیادہ گرم ہونے لگتا ہے۔ اس کی بہت سی وجوہات ہو سکتی ہیں لیکن ان میں سے کچھ وجوہات ایسی ہیں جن سے ہر صارف کو آگاہ ہونا چاہیے۔ اگر آپ کا فون بھی زیادہ گرم ہو رہا ہے تو آج ہم آپ کو بتانے جا رہے ہیں کہ آپ اس مسئلے کو کیسے حل کر سکتے ہیں۔

جعلی چارجرز سے ہوشیار رہیں:

اسمارٹ فون کو جعلی چارجر سے چارج کرنے کی غلطی کبھی نہیں کرنی چاہیے، اگر آپ ایسا کرتے ہیں تو اس کی وجہ سے اسمارٹ فون زیادہ گرم ہوسکتا ہے۔

فون کو کچھ آرام دیں:

فون کو مسلسل استعمال کرنے سے فون گرم ہو سکتا ہے۔ گرمیوں میں فون گرم ہو جائے تو اس کے پھٹنے کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔ اگر آپ کو کچھ دیر لوگوں سے بات کرنے کی ضرورت نہیں ہے توضروری ہے کہ اپنے آلے کو ہوائی جہاز کے موڈ میں رکھیں۔

ترتیبات میں یہ تبدیلیاں کریں:

اپنی اسکرین کی لائٹ کو جتنا ممکن ہو کم کریں۔ یہ کم بیٹری استعمال کرے گا، جس کی وجہ سے آلہ کم گرم ہوگا۔

موبائل کور خطرناک ہو سکتا ہے:

اس میں کوئی شک نہیں کہ موبائل کور ہمارے فون کو محفوظ بناتا ہے۔ یہ سردیوں میں بہترین سمجھا جاتا ہے۔ لیکن گرمیوں میں اسے کچھ احتیاط کے ساتھ استعمال کریں۔ جب آپ گھر یا دفتر میں فون استعمال کر رہے ہوں تو کور کو ہٹا دیں۔ کیونکہ گرم فون کا پیکٹ رکھنا خطرناک ثابت ہو سکتا ہے۔

گرمی سے بچاؤ:

جس طرح آپ گرمی سے بچنے کے لیے سائے میں چھپ جاتے ہیں، آپ کا فون بھی یہی چاہتا ہے۔ اسے براہ راست سورج کی روشنی میں چھوڑنے سے بچنے کی پوری کوشش کریں، کیونکہ سورج کی روشنی اسے بہت تیزی سے گرم کر سکتی ہے۔ گھر میں ہونے کے باوجود اسے کھڑکی کے قریب نہ رکھیں۔ کمبل کے نیچے نہ رکھیں۔

Share With:
Rate This Article