12 April 2024

Homeتازہ ترینپاکستانی کھلاڑیوں‌ کی ناقص فیلڈنگ، ایک گیند پر 7 رنز دیدیے

پاکستانی کھلاڑیوں‌ کی ناقص فیلڈنگ، ایک گیند پر 7 رنز دیدیے

پاکستانی کھلاڑیوں‌ کی ناقص فیلڈنگ، ایک گیند پر 7 رنز دیدیے

پاکستانی کھلاڑیوں‌ کی ناقص فیلڈنگ، ایک گیند پر 7 رنز دیدیے

سڈنی: (سنو نیوز) پاکستان کرکٹ ٹیم اس وقت آسٹریلیا کے دورے پر ہے۔ پاکستانی ٹیم کےوارم اپ میچ میں ناقص فیلڈنگ کی ایک اور مثال سامنے آئی ہے۔ اس میچ میں صرف ایک گیند پر1یا 2 نہیں بلکہ 7 رنز دیے گئے۔ اس کی ویڈیو وائرل ہو رہی ہے۔

تفصیل کے مطابق پاکستان کرکٹ ٹیم اس وقت آسٹریلیا کے دورے پر ہے جہاں اسے 3 ٹیسٹ میچز کھیلنے ہیں۔ اس وقت پرائم منسٹر الیون (PM-XI) کے خلاف پاکستانی ٹیم کا وارم اپ میچ جاری ہے۔ اس میچ میں پاکستان کی ناقص فیلڈنگ کی ایک اور مثال دیکھنے کو ملی ہے۔

کرکٹ میں، 1، 2، 3، چوکے اور چھکے ایک ہی گیند پر اسکور کرنے والے عام اعداد و شمار ہیں، لیکن ‘7’ اسکور کرنا انتہائی نایاب ہے۔ آسٹریلیا پی ایم الیون اور پاکستان کے درمیان پریکٹس ٹیسٹ میچ میں میٹ رینشا نے ناقابل تصور کر دکھایا اور ‘7’ رنز بنا کر اپنی نصف سنچری مکمل کی۔

میٹ رینشا نے 78ویں اوور کی پانچویں گیند پر پاکستان کے ابرار احمد کی گیند پر اچھی شارٹ لگائی اور گیند کو ڈیپ ایکسٹرا کور کی طرف کھیلا، میر حمزہ نے اس کا پیچھا کیا۔ حمزہ گیند کو باؤنڈری لائن کو چھونے سے روکنے میں کامیاب رہے لیکن آگے جو ہوا اس کی توقع نہیں تھی۔

حمزہ نے نان اسٹرائیکر اینڈ پر گیند پھینکی جہاں پاکستان کے سابق کپتان بابر اعظم نے گیند کو کیچ کیا۔ تب تک رینشا 3 رنز مکمل کر چکے تھے۔ بابر نے وکٹ کیپر کی طرف گیند کو پھینکا لیکن گیند اسٹمپ کو لگنے کی بجائے باؤنڈری لائن ہی کراس کر گئی ، اس سے اضافی 4 رنز ملے جس سے مجموعی رنز 7 ہو گئے۔

اس میچ میں پاکستان نے 9 وکٹوں پر 391 رنز بنا کر اننگز ڈکلیئر کر دی تھی۔ اس کے بعد کپتان شان مسعود نے ناقابل شکست ڈبل سنچری اسکور کی۔ انہوں نے 298 گیندوں کا سامنا کیا اور 14 چوکے اور 1 چھکا لگایا۔

اس کے بعد میٹ رینشا نے آسٹریلیا پی ایم الیون کی جانب سے 136 رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیلی۔ تیسرے دن اسٹمپ تک پی ایم الیون نے 4 وکٹوں پر 367 رنز بنائے تھے۔ اب تک رینشا نے 337 گیندوں کی اپنی اننگز میں 8 چوکے اور 1 چھکا لگایا ہے۔

Share With:
Rate This Article