Homeتازہ ترینکیا سانپ کی عمر واقعی 1000 سال ہوتی ہے؟

کیا سانپ کی عمر واقعی 1000 سال ہوتی ہے؟

Can snakes live for 1,000 years?

کیا سانپ کی عمر واقعی 1000 سال ہوتی ہے؟

لاہور:(ویب ڈیسک) بہت سے دعوے کیے جاتے ہیں کہ سانپ کی عمر 500 یا 1000 سال تک ہوتی ہے، لیکن کیا واقعی ایسا ہے؟

تفصیل کے مطابق کیا آپ کے ذہن میں کبھی یہ سوال آیا ہے کہ سانپ کی عمر کتنی ہوتی ہے؟ دعویٰ تو یہ بھی کیا جاتا ہے کہ ان کی عمر سینکڑوں سال ہوتی ہے لیکن کیا واقعی ایسا ہے؟ جب سب سے زیادہ زہریلی مخلوق کی بات کی جائے تو سب سے پہلی تصویر جو کسی کے ذہن میں آتی ہے وہ سانپ کی ہوتی ہے۔

دنیا میں کچھ سانپ اتنے خطرناک ہوتے ہیں کہ ان کا زہر چند لمحوں میں کسی کی جان لے سکتا ہے۔ کہا جاتا ہے کہ سانپوں کی زیادہ تر اقسام انسانوں سے فاصلہ برقرار رکھنا چاہتی ہیں کیونکہ وہ ان سے ڈرتے ہیں۔

سانپوں کے حوالے سے کئی قسم کی کہانیاں اور غلط فہمیاں پھیلی ہوئی ہیں۔ ان میں سے ایک اس کی عمر سے متعلق ہے۔ ایسی کہانیاں آپ نے اکثر سنی ہوں گی جن میں سانپوں کی عمر 500-1000 سال ہوتی ہے۔ آج ہم آپ کو اس آرٹیکل کے ذریعے بتانے جارہے ہیں کہ ان دعوؤں میں کتنی سچائی ہے۔

سانپ کی زندگی کا چکر بنیادی طور پر 3 مراحل میں تقسیم ہوتا ہے جن میں پہلا انڈا ہے۔ مادہ سانپ ایک وقت میں بہت سے انڈے دیتی ہیں اور ان کے بچے نکلنے تک ان کی حفاظت کرتی ہیں۔ اسی وقت، سانپوں کی کچھ نسلیں براہ راست بچے کو جنم دیتی ہیں۔

دوسرا مرحلہ انڈوں سے نکلنا ہے۔ عام طور پر انڈے توڑنے کے بعد 50-55 دنوں میں بچے نکل آتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی کچھ ایسی نسلوں کے بچے 40 دن میں نکل آتے ہیں جب کہ کچھ 70 دن میں۔

ایک بار جب سانپ انڈے سے باہر آجاتے ہیں تو مادہ ان کے بارے میں کوئی خاص فکر مند نہیں ہوتی۔ کیڑے کھانے سے، Sapolo کے جسم کا سائز ایک سال میں تقریباً 4 گنا بڑھ جاتا ہے۔

جبکہ تیسرا مرحلہ سپوتوں کی پختگی ہے۔ کچھ سانپ 2 سال میں بالغ ہو جاتے ہیں جبکہ کچھ نسلیں 4 سال میں بالغ ہو جاتی ہیں۔ اب وہ اپنے شکار کو خود تلاش کرنے کے قابل ہو گئے ہیں۔ بہت کم لوگ جانتے ہوں گے کہ سانپوں کی کچھ نسلیں دوسری نسلوں کو بھی اپنا شکار بناتی ہیں۔ بالغ ہونے کے بعد، سانپ سال میں کم از کم دو بار اپنے گلے کو بہا سکتے ہیں۔

اب سوال یہ ہے کہ سانپ کی عمر کتنی لمبی ہوتی ہے تو ماہرین کہتے ہیں کہ اس کا انحصار سانپوں کی مختلف اقسام پر ہوتا ہے۔ کچھ سانپ تھوڑی دیر کے لیے جیتے ہیں جب کہ کچھ کی زندگی بہت لمبی ہوتی ہے۔ اس میں ان کی خوراک، جینیات اور ماحولیات جیسے عوامل اہم کردار ادا کرتے ہیں۔

جبکہ سانپ کی زیادہ تر نسلوں کی اوسط عمر 8 سے 10 سال کے درمیان بتائی جاتی ہے۔ آپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ جنگلوں میں آزاد گھومنے والے سانپوں کی عمر چڑیا گھر یا کسی اور طرح سے قید رہنے والے سانپوں سے کم ہے۔

ایک مطالعاتی رپورٹ کے مطابق قید میں رہنے والے سانپ اوسطاً 13-18 سال تک زندہ رہتے ہیں جب کہ جنگلی سانپوں کی اوسط عمر صرف 10-15 سال ہے۔ اس رپورٹ کے مطابق سانپوں کی بال پائیتھن نسل دیگر سانپوں کے مقابلے میں سب سے زیادہ لمبی عمر پاتی ہے۔

Share With:
Rate This Article