Suno News
آسٹریلیا ٹیسٹ رینکنگ میں نمبر ون بن گیا
Image

دبئی:(سنو نیوز) کیپ ٹاؤن میں جنوبی افریقا کو شکست دینے کے باوجود بھارت نے ٹیسٹ میں اپنا نمبر ایک درجہ کھو دیا ہے۔ اب آسٹریلیا آئی سی سی ٹیسٹ رینکنگ میں نمبر ون ٹیسٹ ٹیم بن گیا ہے۔ اس کے اب 118 پوائنٹس ہیں۔ بھارت دوسرے نمبر پر ہے جس کے 117 پوائنٹس ہیں۔

آسٹریلیا کی نمبر ون ٹیسٹ ٹیم بننے کی وجہ پاکستان کو تین ٹیسٹ میچوں کی سیریز کے پہلے دو میچوں میں شکست دینا تھی۔ آسٹریلیا نے پاکستان کو پہلے ٹیسٹ میں 360 رنز اور دوسرے ٹیسٹ میں 79 رنز سے شکست دی تھی۔

یہ بھی پڑھیں:

https://sunonews.tv/05/01/2024/latest/63120/

وہیں بھارت نے دوسرے ٹیسٹ میچ میں جنوبی افریقاکو سات وکٹوں سے شکست دی تھی لیکن پہلے ٹیسٹ میں اسے شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ آئی سی سی نے ایک بیان میں کہا، ’’آسٹریلیا نے پاکستان کے خلاف ہوم گراؤنڈ پر شاندار کارکردگی سے ٹیسٹ میں نمبر ون ٹیم کا تاج دوبارہ حاصل کیا، اس سے قبل ورلڈ ٹیسٹ چیمپئن شپ کا فائنل جیتنے کے بعد آسٹریلیا کچھ عرصے تک ٹیسٹ میں نمبر ون تھا۔ ایک ٹیم بنائی گئی۔"

دوسری ٹیموں کی رینکنگ کیا ہے؟

آئی سی سی ٹیسٹ رینکنگ میں انگلینڈ 115 پوائنٹس کے ساتھ تیسرے نمبر پر ہے۔ چوتھی رینکنگ جنوبی افریقا کی ہے جس کے 106 پوائنٹس ہیں۔ نیوزی لینڈ پانچویں اور پاکستان چھٹے نمبر پر ہے۔

سری لنکا ساتویں، ویسٹ انڈیز آٹھویں، بنگلا دیش نویں اور زمبابوے دسویں نمبر پر ہے۔ افغانستان کی رینکنگ 11ویں اور آئرلینڈ کی 12ویں ہے۔