23 February 2024

Homeتازہ ترینوٹامن بی 12 کی کمی کے نقصانات

وٹامن بی 12 کی کمی کے نقصانات

vitamin b 12 deficiency symptoms

وٹامن بی 12 کی کمی کے نقصانات

لاہور: (ویب ڈیسک) وٹامن B12 خون کے سرخ خلیات کی پیداوار، اعصابی نظام کے کام اور ڈی این اے کی ترکیب کے لیے ضروری غذائیت ہے۔ وٹامن بی 12 کی کمی بہت سے صحت کے مسائل کا سبب بن سکتی ہے، جن میں تھکاوٹ، کمزوری، خون کی کمی، اعصابی مسائل اور دماغی مسائل شامل ہیں۔

وٹامن B12 کی کمی عام طور پر ان لوگوں میں ہوتی ہے جو سبزی خور غذا پر بہت زیادہ انحصار کرتے ہیں، کیونکہ وٹامن B12 بنیادی طور پر جانوروں کی مصنوعات میں پایا جاتا ہے۔ مزید برآں، بعض دوائیں، جیسے اینٹی بائیوٹکس اور میتھوٹریکسٹ، وٹامن B12 کی کمی کا سبب بن سکتی ہیں۔

وٹامن بی 12 بنیادی طور پر گوشت، مچھلی، انڈے اور دودھ کی مصنوعات میں پایا جاتا ہے۔ سبزی خوروں اور سبزی خوروں کو وٹامن بی 12 کی کمی سے بچنے کے لیے سپلیمنٹس لینا چاہیے۔ وٹامن بی 12 کو جذب کرنے کی صلاحیت بوڑھے ہونے کے ساتھ کم ہو سکتی ہے ۔

پیٹ یا آنتوں کے مسائل:

پیٹ یا آنتوں کے مسائل، جیسے معدے کی سرجری، السرٹیو کولائٹس یا کروہن کی بیماری، وٹامن بی 12 کو جذب کرنے میں مداخلت کر سکتی ہے۔

ذیابیطس اور گردے کی بیماری:

وٹامن بی 12 کی کمی ان دو بیماریوں کا خطرہ بڑھا سکتی ہے۔

وٹامن بی 12 کی کمی کی علامات:

تھکاوٹ، کمزوری، پٹھوں میں درد، اعصابی مسائل، چلنے میں دشواری، ذہنی صحت کے مسائل، جیسے ڈپریشن اور الجھن۔

اگر آپ کو ان علامات میں سے کوئی بھی ہے تو اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔ ڈاکٹر آپ کے خون میں وٹامن بی 12 کی سطح کی جانچ کرے گا۔ اگر آپ میں وٹامن بی 12 کی کمی ہے تو آپ کا ڈاکٹر آپ کو سپلیمنٹس لینے کا مشورہ دے سکتا ہے۔

وٹامن بی 12 کی کمی پر کیسے قابو پایا جائے؟

صحت مند غذا کھائیں جس میں گوشت، مچھلی، انڈے اور دودھ کی مصنوعات شامل ہوں۔ سبزی خور وٹامن بی 12 کا سپلیمنٹ لے سکتے ہیں۔ اگر آپ کو پیٹ یا آنتوں کے مسائل ہیں تو اپنے ڈاکٹر سے بات کریں۔

ڈس کلیمر: پیارے قارئین، ہماری خبریں پڑھنے کے لیے آپ کا شکریہ۔ یہ خبر صرف آپ کو آگاہ کرنے کے لیے لکھی گئی ہے۔ ہم نے اسے لکھنے میں عام معلومات کی مدد لی ہے۔ اگر آپ کہیں بھی اپنی صحت سے متعلق کچھ پڑھتے ہیں تو اسے اپنانے سے پہلے ڈاکٹر سے ضرور مشورہ کریں۔

Share With:
Rate This Article