21 February 2024

Homeتازہ ترینجاپانی اسپورٹس کاروں کی نمائش

جاپانی اسپورٹس کاروں کی نمائش

ٹوکیو موٹر شو میں ہائپر فورس کے تصور کی نقاب کشائی کی گئی۔

جاپانی اسپورٹس کاروں کی نمائش

ٹوکیو: (سنو نیوز) ٹوکیو موٹر شو میں، نسان نےGT-R ماڈل سے متاثر ایک تصور کی نقاب کشائی کی۔ ہائپر فورس کہلانے والی اس کار میں الیکٹرک پروپلشن ہے اور اسے ویڈیو گیم بنانے والی کمپنی کے تعاون سے ڈیزائن کیا گیا ہے۔

Hyperforce پانچواں تصور ہے جو نسان نے ٹوکیو موٹر شو کے لیے بنایا ہے۔ Nissan کے ڈائریکٹر Makoto Uchida کا کہنا ہے کہ یہ تصورات خاص طور پر کسی مخصوص ماڈل کا حوالہ نہیں دیتے۔ تاہم، ان تصورات میں Hyperforce کی موجودگی نے مستقبل میں الیکٹرک GT-R ماڈل بنانے کے امکانات کو بڑھا دیا ہے۔

انجن روم کو ویڈیو گیم ڈویلپر کے تعاون سے ڈیزائن کیا گیا تھا۔

GT-R موٹر ریسنگ میں کامیابی کے بعد گوڈزیلا کے نام سے مشہور ہوا۔ GT-R نسان کا سب سے سپورٹس ماڈل ہے۔ نسان نے 1960 ء کی دہائی میں اپنے ایک لگژری ماڈل، اسکائی لائن کی بنیاد پر پہلی نسل کا GT-R تیار کیا تھا، لیکن 1970 ء کی دہائی میں تیل کے عالمی بحران کے بعد پیداوار بند ہو گئی۔

1990 ء کی دہائی میں ایک طویل وقفے کے بعد، نئی نسل کی Skyline GT-R مارکیٹ میں آئی اور ریسنگ میں کامیابی کے بعد اسے گوڈزیلا کے نام سے جانا جانے لگا۔ اگلی نسلوں میں، نسان نے اسکائی لائن کو ہٹا کر ماڈل کا نام بدل کر GT-R کر دیا، اور کار کو مضبوط بنا کر اسے اس سطح پر لے آیا جہاں اب اس کا موازنہ Lamborghini، Porsche اور McLaren کے ماڈلز سے کیا جاتا ہے۔

انجن روم کو ویڈیو گیم ڈویلپر کے تعاون سے ڈیزائن کیا گیا تھا۔

ہائپرفورس کانسیپٹ کی باڈی نسان کے اسپورٹس ذیلی زمرے کی مدد سے تیار کی گئی ہے جسے Nismo کہا جاتا ہے تاکہ ریس ٹریک پر زیادہ سے زیادہ قابلیت ہو۔ نسان کا کہنا ہے کہ اس نے بیک وقت کار کو شہر میں ڈرائیونگ کے دوران ہموار اور آرام دہ بنانے کے لیے بنایا ہے۔

اس تصور کی بہت سی تکنیکی تفصیلات شائع نہیں کی گئیں۔ نسان نے صرف اتنا کہا کہ اس کی طاقت 1000 کلو واٹ ہے جو 1340 ہارس پاور کے برابر ہے اور چاروں گردشیں الیکٹرک موٹر سے منسلک ہیں۔ گاڑی کو ٹریک پر استعمال کرتے وقت، ڈیش بورڈ کا رنگ نیلے سے سرخ ہو جاتا ہے۔

نسان ہائپرفورس کا تصور

نسان نے کیبن کو ڈیزائن کرنے کے لیے گران ٹوریزمو ریسنگ ویڈیو گیم بنانے والے پولی فونی ڈیجیٹل کے ساتھ تعاون کیا ہے۔ Hyperforce ڈیش بورڈ حرکت پذیر کیوبز کا ایک سیٹ ہے جس میں ہر ایک پر ڈسپلے ہوتا ہے۔ ان کیوبز کی روشنی شہر میں گاڑی چلاتے وقت نیلی اور ٹریک پر سرخ ہوتی ہے۔ وہ معلومات جو ڈسپلے دکھاتی ہیں اس پر منحصر ہوتی ہے کہ آیا آپ شہر میں گاڑی چلانے کا انتخاب کرتے ہیں یا ٹریک پر۔

اس کے علاوہ مزدا نے ٹوکیو میں ایک ہائبرڈ الیکٹرک تصور دکھایا جو وینکل کے اندرونی دہن کے انجن سے چلتا ہے۔ اس تصور کی بنیاد پر، جسے “آئیکونک ایس پی” کہا جاتا ہے، مزدا آنے والے سالوں میں ایک نیا اسپورٹس ماڈل تیار کرے گا۔

Share With:
Rate This Article