Homeانٹرٹینمنٹاداکارہ رینجوشا مینن نے خود کشی کرلی

اداکارہ رینجوشا مینن نے خود کشی کرلی

35 سالہ اداکارہ ملیالم اداکارہ رینجوشا مینن نے خود کشی کرلی/ فائل فوٹو

اداکارہ رینجوشا مینن نے خود کشی کرلی

ممبئی: (سنو نیوز) ملیالم اداکارہ رینجوشا مینن نے خود کشی کرلی۔ اداکارہ کی لاش گھرسے ملی۔ رینجوشا مینن ٹی وی سیریل میں سپورٹنگ رول کے لئے جانی جاتی تھی۔


تفصیلات کے مطابق ملیالم اداکارہ رینجوشا مینن نے خودکشی کر کے اپنی جان دے دی ہے۔ تروننت پورم کے ان کے فلیٹ میں اداکارہ کی ڈیڈ باڈی ملی۔ یہاں وہ اپنے شوہراور اداکار منوج کے ساتھ رہتی تھی۔


رپورٹس کے مطابق وہ کافی وقت سے مالی بحران (فائنانشیل کرائسس) سے پریشان تھیں، جس کے بعد پھانسی کا پھندا لگا کر اداکارہ نے خود کشی کرلی۔ فی الحال ان کی لاش کو پوسٹ مارٹم کے لئے بھیجا گیا ہے۔


رینجوشا مینن کی پیدائش کیرلا کے کوچی میں ہوئی تھی۔ 35 سال کی اداکارہ کی اداکاری کیریئر پر نظرڈالیں توانہیں ٹی وی سیریلس میں سپورٹنگ رول کے لئے جانا جاتا رہا ہے۔ انہوں نے ایک ٹی وی شو میں اینکر کے طور پر اپنے کیریئرکی شروعات کی تھی۔ اس کے بعد انہوں نے ‘استری’ سے اپنا ٹی وی سیریل ڈیبیو کیا تھا۔


اس کے بعد رینجوشا مینن نے کئی سیریل میں کام کیا۔ وہ ‘سٹی آف گاڈ’، میریکنڈورو کنجاڈو جیسے کئی ٹیلی ویژن شوز کا حصہ رہیں۔ اس کے علاوہ انہوں نے کئی فلموں میں بھی کام کیا۔ وہ خاص طور پر سپورٹنگ رول کے لئے جانی جاتی رہی ہیں۔


‘بامبے مارچ’، کاریہ استھان، ون وے ٹکٹ، اتھبھوتھا دیپو، جیسی کئی فلموں میں اپنا ہنر دکھا کر اداکارہ نے اپنی الگ پہچان بنائی۔


رنجوشا مینن نہ صرف ایک اداکارہ تھیں بلکہ وہ ایک میکر بھی تھیں۔ انہوں نے کئی سیریلز میں بطور پروڈیوسر کام کیا۔ اس کے علاوہ وہ ایک پیشہ ور بھرتنا ٹیم ڈانسربھی تھیں۔ وہ سوشل میڈیا پر بھی کافی متحرک تھیں۔ اپنی موت سے چند گھنٹے قبل اداکارہ نے انسٹاگرام پر’آنند راگم’ کی شریک اداکارشری دیوی انل کے ساتھ انسٹاگرام پرایک مضحکہ خیز ویڈیو بھی شیئر کی تھی۔ یہ مضحکہ خیز ویڈیو ملیالم زبان میں تھی۔

Share With:
Rate This Article