12 April 2024

Homeتازہ ترینآئی فون 16 میں کونسی تبدیلیاں ہونے والی ہیں؟ جانیے

آئی فون 16 میں کونسی تبدیلیاں ہونے والی ہیں؟ جانیے

آئی فون 16 / فائل فوٹو

آئی فون 16 میں کونسی تبدیلیاں ہونے والی ہیں؟ جانیے

لاہور: (ویب ڈیسک) ایپل عام طور پر ستمبر میں اپنے نئے آئی فونز کی نقاب کشائی کرتا ہے لیکن آئی فون 16 کے بارے میں افواہیں پہلے ہی گھومنا شروع ہو گئی ہیں۔ توقع کی جاسکتی ہے کہ آئی فون 16 ستمبر 2024 میں کسی وقت سامنے آ جائے گا۔

رپورٹس کے مطابق ایپل کے معمول کے اجراء کے شیڈول کے بعد آئی فون 16 کی ستمبر 2024 میں نقاب کشائی متوقع ہے اور قیمتوں کی تفصیلات ابھی سامنے آنا باقی ہیں لیکن افواہوں کے مطابق یہ تقریباً 799 ڈالر سے شروع ہوگا۔

اس بات کا قوی امکان ہے کہ آئی فون 16 ڈیزائن میں تبدیلی کا آغاز کرے گا۔ لیک اور افواہوں سے پتہ چلتا ہے کہ ایپل انڈر ڈسپلے کیمرہ ٹیکنالوجی کے ساتھ تجربہ کر رہا ہے جس سے واقعی بیزل لیس ڈسپلے کی راہ ہموار ہو رہی ہے۔

یہ بھی پڑھیں

دنیا بھر میں 17 کروڑ سے زائدٹک ٹاک ویڈیوز ڈیلیٹ

ایک اور ڈیزائن کی تبدیلی سائیڈ فریم پر افواہ “ایکشن بٹن” اور “کیپچر بٹن” ہے، یہ بٹن خاص طور پر ان صارفین کے لیے پرکشش ہو سکتے ہیں جو اکثر کارروائی پر مبنی منظرناموں میں تصاویر یا ویڈیوز کیپچر کرتے ہیں۔

پروسیسر کے حوالے سے دو اہم افواہیں گردش کر رہی ہیں، تاہم، ایک زیادہ دلچسپ افواہ کے مطابق آئی فون 16 کے تمام ماڈلز اگلی نسل کی A18 چپ سے لیس ہوں گے جو 3 نینو میٹر کے عمل پر بنی ہے، یہ A17 سیریز کے مقابلے میں نمایاں کارکردگی میں بہتری لائے گا۔

ریم میں بھی ایک ٹکراؤ دیکھنے کی افواہ ہے، تمام آئی فون 16 ماڈلز 8 جی بی ریم کے ساتھ معیاری ہیں، یہ ہموار ملٹی ٹاسکنگ اور ڈیمانڈنگ ایپلی کیشنز کو سنبھالنے کی اجازت دے گا، اسٹوریج کے اختیارات میں بھی اپ گریڈ دیکھا جا سکتا ہے۔

ایپل نے اسمارٹ فون فوٹوگرافی کی حدود کو مسلسل آگے بڑھایا ہے اور امکان ہے کہ آئی فون 16 اس رجحان کو جاری رکھے گا۔

افواہوں سے پتہ چلتا ہے کہ پچھلے کیمرہ سسٹم کو دوبارہ ڈیزائن کیا جا سکتا ہے موجودہ سیٹ اپ کی جگہ ایک نئے عمودی کیمرہ لے آؤٹ کے ساتھ۔ کیمرہ میگا پکسلز یا سینسر کے سائز کے بارے میں مخصوص تفصیلات ابھی سامنے آنا باقی ہیں لیکن ہم توقع کر سکتے ہیں کہ ایپل بہتر کم روشنی والی کارکردگی، تیز تصاویر، اور ممکنہ طور پر مقامی ویڈیو کے لیے بھی سپورٹ پر توجہ مرکوز کرے گا۔

Share With:
Rate This Article