Homeتازہ ترینانگلش فاسٹ بائولر ڈیوڈ ویلی کا ریٹائرمنٹ کا اعلان

انگلش فاسٹ بائولر ڈیوڈ ویلی کا ریٹائرمنٹ کا اعلان

انگلش فاسٹ بائولر ڈیوڈ ویلی کا ریٹائرمنٹ کا اعلان

انگلش فاسٹ بائولر ڈیوڈ ویلی کا ریٹائرمنٹ کا اعلان

چنائی: (اے پی پی) انگلینڈ کرکٹ ٹیم کے فاسٹ بائولر ڈیوڈ ویلی نے ورلڈ کپ کے بعد تمام طرز کی عالمی کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کر دیا۔

بدھ کے روز سوشل میڈیا پر اپنی پوسٹ میں 33 سالہ انگلش بائولر نے کہا کہ بھارت میں جاری ورلڈ کپ کے بعد عالمی کرکٹ سے راہیں جدا کرنے کا وقت آگیا ہے ۔ انگلینڈ کی نمائندگی کرنا میرا بچپن کا خواب تھا۔

ڈیوڈ ویلی کا کہنا تھا کہ میں نے بہت فخر کے ساتھ یہ شرٹ پہنی ، میں بہت خوش قسمت ہوں کہ دنیا کے چند بہترین کھلاڑیوں پر مشتمل ٹیم کا حصہ ہوں، میں نے اپنے سفر میں کچھ خاص یادیں اور عظیم دوست بنائے اور مشکل وقت سے بھی گزرا۔

واضح رہے کہ ڈیوڈ ویلی رواں ورلڈ کپ میں کھیلنے والے واحد انگلش کرکٹر ہیں جو سینٹرل کنٹریکٹ کا حصہ نہیں ہیں۔ انگلینڈ کرکٹ بورڈ نے29 کھلاڑیوں کو سینٹرل کنٹریکٹ دیا جن میں ڈیوڈ ویلی شامل نہیں ہیں۔

ڈیوڈ ویلی نے70 ون ڈے اور 43 ٹی ٹونٹی انٹرنیشنلز میں انگلش ٹیم کی نمائندگی کی۔ ٹی ٹونٹی ورلڈ کپ 2016ء میں ڈیوڈ ویلی نے انگلینڈ کی طرف سے سب سے زیادہ وکٹیں حاصل کی تھیں۔

ڈیوڈ ولی کا شمار انگلینڈ کے ان چند کھلاڑیوں میں ہوتا ہے جنہوں نے گذشتہ چار ہفتوں کے دوران ہندوستان میں اپنی ساکھ کو بڑھایا ہے۔ انہوں نے 27.20 کی رفتار سے پانچ وکٹیں حاصل کیں اور جنوبی افریقا کے ہاتھوں بھاری شکست کے بعد ٹیم میں آنے کے بعد سے تین میچوں میں نچلے آرڈر سے 42 رنز بنائے۔

سوشل میڈیا پر جاری اپنے بیان میں ڈیوڈ ولی نے لکھا کہ “میں کبھی نہیں چاہتا تھا کہ یہ دن آئے”۔ ایک نوجوان لڑکے کے طور پر میں نے انگلینڈ کے لیے کرکٹ کھیلنے کا صرف خواب ہی دیکھا تھا، ل ہذا، سوچ سمجھ کر اور غور و فکر کے ساتھ، یہ انتہائی افسوس کے ساتھ محسوس ہوتا ہے کہ اب وقت آگیا ہے کہ میں تمام طرز کی بین الاقوامی کرکٹ سے ریٹائر ہوجاؤں۔

انہوں نے لکھا کہ میں نے بہت فخر کے ساتھ یہ شرٹ پہنی ہے اور اپنے سینے پر لگے ہوئے بیج کو اپنا سب کچھ دے دیا ہے۔ میں بہت خوش قسمت ہوں کہ میں دنیا کے چند بہترین کھلاڑیوں کے ساتھ ایسی ناقابل یقین ٹیم کا حصہ ہوں۔ میں نے کچھ خاص یادیں اور بہترین دوست بنائے اور کچھ بہت مشکل وقتوں سے گزرا۔

عاقب جاوید رمیز راجا

Share With:
Rate This Article