Homeتازہ ترینروزانہ ایک انار کھانا شروع کریں، یہ بیماریاں دور ہو جائیں گی

روزانہ ایک انار کھانا شروع کریں، یہ بیماریاں دور ہو جائیں گی

Health news

روزانہ ایک انار کھانا شروع کریں، یہ بیماریاں دور ہو جائیں گی

روزانہ ایک انار کھانے سے آپ کو کئی مسائل سے نجات مل جاتی ہے۔ یہاں ہم آپ کو بتائیں گے کہ انار کھانے کے کیا فوائد ہیں۔

جی ہاں! انار کے سرخ دانے بہت ہی غذائیت سے بھرپور ہوتے ہیں۔ جو جسم کے بہت سے مسائل کو دور کرنے کا کام کرتے ہیں، اگر آپ کو بھی انار کھانا پسند نہیں تو آج سے ہی انار کھانا شروع کر دیں۔

انار میں کیلشیم، پوٹاشیم، سوڈیم، آئرن جیسے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ انار میں اینٹی آکسیڈنٹس پائے جاتے ہیں جو جسم کو فری ریڈیکلز سے ہونے والے نقصان سے بچاتے ہیں۔ اسی لیے اگر آپ کی قوت مدافعت کمزور ہے تو آپ کو روزانہ ایک انار ضرور کھائیں۔

اگر آپ روزانہ ایک انار کھائیں یا اس کا جوس پی لیں تو جسم میں سوجن کا مسئلہ دور ہو جاتا ہے۔ اور آپ کو جسم کے درد سے بھی نجات مل جاتی ہے۔

انار میں موجود اینٹی انفلامیٹری اور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات دل کی بیماریوں سے بچانے کا کام کرتی ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ انار میں موجود پولی فینولک مرکبات دل کو صحت مند رکھنے کا کام کرتے ہیں۔ اس لیے اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کو فالج جیسی پریشانی نہ ہو تو آپ کو روزانہ انار کا استعمال کرنا چاہیے۔

ہائی بلڈ پریشر کی صورت میں انار میں موجود مرکب شریانوں کی سوزش کو کم کرتا ہے جس کی وجہ سے یہ بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد دیتا ہے۔ اس لیے اگر آپ کا بی پی کم رہتا ہے تو آپ کو روزانہ ایک انار کھا لینا چاہیے۔

Share With:
Rate This Article