12 April 2024

Homeتازہ ترینگرمیوں میں ستّو ڈرنک پینے کے فوائد

گرمیوں میں ستّو ڈرنک پینے کے فوائد

Sattu drink benefits

گرمیوں میں ستّو ڈرنک پینے کے فوائد

لاہور: (ویب ڈیسک) گرمیوں کا موسم شروع ہو چکا ہے اور ہم چلچلاتی دھوپ سے خود کو بچانے کے لیے ہر طرح کے حل تلاش کر رہے ہیں۔ ایسی صورتحال میں اگر ہم آپ کو بتائیں کہ ایک ایسا گھریلو علاج ہے جو آپ کو گرمی سے بچانے میں مددگار ثابت ہوگا۔

جی ہاں، ہم ستّو شربت کی بات کر رہے ہیں۔ ستّو جو کو بھون کر بنایا جاتا ہے اور گرمیوں کے موسم میں یہ ایک بہترین مشروب ہے۔ ستو میں پروٹین، فائبر، آئرن، کیلشیم اور وٹامن بی جیسے بہت سے اہم غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ یہ گرمی سے لڑنے میں مدد کرتا ہے اور جسم کو ٹھنڈا رکھتا ہے۔

آئیے جانتے ہیں ستّوکے چند فوائد:

گرمی سے نجات: ستو میں موجود فائبر جسم کو ٹھنڈا رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ پسینہ بڑھاتا ہے، جس سے جسم کا درجہ حرارت کم ہوجاتا ہے۔

ہاضمہ بہتر کرتا ہے: ستو میں موجود فائبر ہاضمے کو بہتر بناتا ہے اور قبض سے نجات دلاتا ہے۔

توانائی کا اچھا ذریعہ: ستّو پروٹین کا ایک اچھا ذریعہ ہے، جو آپ کو دن بھر توانائی بخشتا ہے۔

وزن کم کرنے میں مددگار: ستّو میں موجود فائبر آپ کو پیٹ بھرنے کا احساس دلاتا ہے، جس سے آپ کم کھاتے ہیں اور وزن کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں: ستّو میں موجود کیلشیم ہڈیوں کو مضبوط بناتا ہے۔

بلڈ پریشر کنٹرول: ستّو میں موجود پوٹاشیم بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔

ستو کا شربت بنانے کا طریقہ:

ایک گلاس پانی میں 2-3 چمچ ستّو ملا لیں۔

حسب ذائقہ نمک اور شکرشامل کریں۔

اگر آپ چاہیں تو اس میں چند قطرے لیموں کا رس بھی ڈال سکتے ہیں۔

اچھی طرح مکس کریں اور ٹھنڈا کرکے پی لیں۔

صبح کے ناشتے میں ستو کا شربت پینا بہتر ہے۔ اس سے آپ کو دن بھر توانائی سے بھرپور رکھنے میں مدد ملے گی اور آپ کو گرمی سے نجات ملے گی۔ ستو شربت ایک لذیذ اور غذائیت سے بھرپور مشروب ہے جو گرمیوں میں آپ کی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔

ڈس کلیمر: پیارے قارئین، ہماری خبریں پڑھنے کے لیے آپ کا شکریہ۔ یہ خبر صرف آپ کو آگاہ کرنے کے لیے لکھی گئی ہے۔ ہم نے اسے لکھنے میں گھریلو علاج اور عام معلومات کی مدد لی ہے۔ اگر آپ کہیں بھی اپنی صحت سے متعلق کچھ پڑھتے ہیں تو اسے اپنانے سے پہلے ڈاکٹر سے ضرور مشورہ کریں۔

Share With:
Rate This Article