Suno News
ایگا سویٹیک نے مسلسل تیسری بارفرنچ اوپن ٹائٹل جیت لیا
Image
پیرس: (ویب ڈیسک) ایگا سویٹیک نے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے اٹلی کی بارہویں سیڈ جاسمین پاؤلینی کے خلاف شاندار فتح حاصل کی اور تیسری مرتبہ مسلسل فرنچ اوپن خواتین کا ٹائٹل جیتنے کا کارنامہ انجام دیا۔
 
پولینڈ کی 23 سالہ سویٹیک نے اپنی حالیہ برتری جاری رکھتے ہوئے پہلی بار بڑے فائنل میں پہنچنے والی پاؤلینی کو 6-2، 6-1 سے شکست دی۔ دنیا کی نمبر ایک کھلاڑی ابتدائی بریک کے بعد پیچھے رہ گئی تھیں، مگر فوراً واپسی کرتے ہوئے اگلے 12 میں سے 11 گیمز جیت لیے۔
 
اس جیت نے سویٹیک کو پیرس میں چوتھا اور مجموعی طور پر پانچواں گرینڈ سلیم ٹائٹل جیتنے کا اعزاز دلایا، جس میں 2022 ءکا یو ایس اوپن بھی شامل ہے۔ سویٹیک نے کہا، "مجھے یہ جگہ پسند ہے، میں ہر سال یہاں کھیلنے کا انتظار کرتی ہوں۔"
 
ریکارڈ بکس میں داخلہ:
 
سویٹیک مونیکا سیلس اور جسٹین ہینن کے بعد ریکارڈ بکس میں شامل ہوگئیں، جو اوپن ایرا کے آغاز کے بعد سے خواتین کے سنگلز میں 'تھری پیٹ' حاصل کرنے والی واحد کھلاڑی ہیں۔ وہ اوپن ایرا میں سب سے کم عمر کھلاڑی ہیں جنہوں نے رولان گیروس میں چار ٹائٹلز جیتے ہیں۔
 
فتح کا جشن:
 
فتح کا جشن منانے کے بعد سویٹیک اپنے گھٹنوں کے بل گر گئیں اور پھر کورٹ کے ارد گرد خوشی سے گھومنے  لگیں۔ سویٹیک کو اپنی رنر اپ تقریر میں مبارکباد دیتے ہوئے، پاؤلینی نے کہا، "یہاں آپ کے خلاف کھیلنا اس کھیل میں سب سے بڑا چیلنج تھا۔ یہ پندرہ دن بہت شدید تھے، اور آج کا دن مشکل تھا، لیکن میں اپنے آپ پر واقعی فخر محسوس کر رہی ہوں۔"
 
ناقابل شکست سفر:
 
کلے کورٹ کے بڑے ٹورنامنٹ میں داخل ہونے سے قبل، سب یہی سوچ رہے تھے کہ سویٹیک کو ٹائٹل جیتنے سے کون روک سکتا ہے۔وہ میدان میں اپنی شاندار تاریخ کے ساتھ ساتھ ، بہترین فارم میں بھی داخل ہوئیں، کیونکہ انہوں نے پہلے ہی میڈرڈ اور روم میں معتبر WTA ٹائٹلز جیتے تھے۔
 
اہم میچز اور کارکردگی:
 
اس ٹورنامنٹ میں سابق دنیا کی نمبر ایک ناؤمی اوساکا نے سویٹیک کو سب سے زیادہ پریشان کیا، اپنی پاور کے ساتھ انہیں مشکل میں ڈال دیا اور دوسرے راؤنڈ کے مقابلے میں میچ پوائنٹ بھی حاصل کیا، مگر ٹاپ سیڈ نے بازیابی کی۔ اس کے بعد سویٹیک کے لیے یہ سفر آسان رہا۔ چوتھے راؤنڈ میں اناستاسیا پوٹاپوا کے خلاف 40 منٹ کی 'ڈبل بیگل' میں انہوں نے اچھی کارکردگی دکھائی، اس کے بعد انہوں نے کوارٹرز فائنل میں 2019 ءکی فائنلسٹ مارکیٹا وونڈروسووا کے خلاف صرف دو گیمز ہی پانسہ پلٹ دیا۔
 
سیمی فائنل اور فائنل:
 
یو ایس اوپن چیمپئن کوکو گاف نے سیمی فائنل میں زیادہ مزاحمت پیش کی، لیکن سویٹیک نے اس کھلاڑی کے خلاف کنٹرول سنبھال لیا جس کے خلاف انہوں نے اپنی پچھلی ملاقاتوں میں بھی غلبہ حاصل کیا تھا۔ 
 
کچھ ماہرین کو امید تھی کہ پاؤلینی میچ جیت سکتی ہیں ۔ لیکن سویٹیک نے سست آغاز کے بعد اپنی کارکردگی دکھانا شروع کی اور پاؤلینی کو زبردست کارکردگی کے ساتھ شکست دی۔
 
اعداد و شمار بھی سویٹیک کی عظیم کارکردگی کو واضح کرتے ہیں:
سویٹیک نے فرنچ اوپن میں مسلسل 21 میچز جیتے ہیں - جو اوپن ایرا میں خواتین کے سنگلز میں چوتھی سب سے لمبی اسٹریک ہے۔
سویٹیک نے رولان گیروس میں اپنے کیریئر کے 37 میں سے 35 میچز جیتے ہیں۔
انہوں نے 2021 کے بعد پیرس میں کوئی میچ نہیں ہارا۔
اوساکا کے خلاف میچ پوائنٹ بچانے کے بعد، سویٹیک نے ٹائٹل جیتنے کے راستے میں 81 میں سے 64 گیمز جیتے۔
صرف کرس ایورٹ (سات)، اسٹیفی گراف (چھ) اور جسٹین ہینن (چار) نے سویٹیک سے زیادہ فرنچ اوپن ٹائٹلز جیتے ہیں۔
 
ایگا سویٹیک کی اس شاندار فتح نے ان کی عظمت کو مزید مستحکم کیا ہے اور وہ فرنچ اوپن کی تاریخ میں ایک نیا مقام حاصل کر چکی ہیں۔