Homeتازہ ترینپہلا ٹی ٹونٹی: انڈیا نے افغانستان کو 6 وکٹوں سے شکست دیدی

پہلا ٹی ٹونٹی: انڈیا نے افغانستان کو 6 وکٹوں سے شکست دیدی

1st T20I: India beat Afghanistan by 6 wickets

پہلا ٹی ٹونٹی: انڈیا نے افغانستان کو 6 وکٹوں سے شکست دیدی

موہالی: (سنو نیوز) جمعرات کو موہالی میں کھیلے گئے تین ٹی ٹونٹی میچوں کی سیریز کے پہلے میچ میں بھارت نے افغانستان کو چھ وکٹوں سے شکست دے دی ہے۔

اس جیت میں ہندوستانی بلے باز شیوم دوبے (60 رنز) اور بولر اکشر پٹیل (دو وکٹ) نے اہم کردار ادا کیا۔ بھارت نے ٹاس جیت کر افغانستان کو بیٹنگ کی دعوت دی جس نے 20 اوورز میں پانچ وکٹوں پر 158 رنز بنائے۔

ہندوستانی کھلاڑیوں کی فارم کو دیکھتے ہوئے 159 رنز کا ہدف زیادہ مشکل نہیں تھا۔ تاہم اس دن موہالی میں شدید سردی تھی اور اس کا اثر اسٹیڈیم میں بھی نظر آیا۔

لیکن ہندوستانی ٹیم نے یہ ہدف 2.3 اوور (15 گیندوں) میں چار وکٹوں کے نقصان پر حاصل کر لیا۔تاہم بھارت کو شروع میں ہی بڑا دھچکا لگا جب کپتان روہت شرما صفر پر رن ​​آؤٹ ہو گئے۔ لیکن ہندوستانی ٹیم 14 اوورز میں چار وکٹوں کے نقصان پر 121 رنز بنا چکی تھی۔

شبمن گل 12 گیندوں پر 23 رنز بنانے کے بعد آؤٹ ہوئے۔ تلک ورما نے 22 گیندوں پر 26 رنز بنائے، جیتیش شرما نے 20 گیندوں پر 31 رنز بنائے جب کہ رنکو سنگھ 9 گیندوں پر 16 رنز بنانے کے بعد ناقابل شکست لوٹ گئے۔

ہندوستان کی جانب سے شیوم دوبے نے 40 گیندوں پر 60 رنز کی شاندار ناقابل شکست اننگز کھیلی جس میں انہوں نے دو چھکے اور پانچ چوکے لگائے۔ دوسرا میچ 14 جنوری کو اندور میں کھیلا جائے گا۔ اگلے جون میں ٹی 20 ورلڈ کپ سے پہلے یہ ٹیم انڈیا کی آخری ٹی 20 سیریز ہے۔ اس سیریز میں ویرات کوہلی اور روہت شرما کی واپسی ہوئی ہے۔ تاہم ویرات کوہلی اس میچ میں نہیں کھیلے تھے۔

Share With:
Rate This Article