23 February 2024

Homeتازہ ترینمسافر نے اچانک جہاز کا ایمرجنسی گیٹ کھول دیا اور پھر…

مسافر نے اچانک جہاز کا ایمرجنسی گیٹ کھول دیا اور پھر…

The passenger suddenly opened the emergency gate of the plane in thailand

مسافر نے اچانک جہاز کا ایمرجنسی گیٹ کھول دیا اور پھر…

بنکاک :(ویب ڈیسک) تھائی لینڈ کے چیانگ مائی ایئرپورٹ پر ایک مسافر نے ٹیک آف سے عین قبل اچانک طیارے کا ہنگامی راستہ کھول دیا۔ اس واقعے کے بعد طیارے میں افراتفری مچ گئی۔ یہ واقعہ بدھ کی رات پیش آیا۔ پولیس نے اس شخص کو گرفتار کر لیا ہے۔

تفصیل کے مطابق تھائی لینڈ کے چیانگ مائی ایئرپورٹ سے دل دہلا دینے والا واقعہ سامنے آیا ہے۔ بدھ (7 فروری) کو، ایک مسافر نے جہاز کے اڑان بھرنے سے عین قبل اچانک ایمرجنسی ایگزٹ کھول دیا۔

اس واقعے کے بعد طیارے کے اندر افراتفری مچ گئی۔ یہ طیارہ بنکاک جا رہا تھا۔ اس مسافر کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ یہ مسافر کینیڈا کا رہائشی ہے۔ یہ واقعہ رات کو پیش آیا۔ رائٹرز کی رپورٹ کے مطابق اس واقعے میں طیارے کی انفلٹیبل سلائیڈ ایکٹیو ہو گئی تھی جس کی وجہ سے پرواز میں تاخیر ہوئی۔

مقامی پولیس نے کینیڈین شہری کو حراست میں لے لیا ہے۔ اس مسافر کے وکیل نے دعویٰ کیا کہ اس نے ہیلوسینیشن کی وجہ سے طیارے کا ایمرجنسی ایگزٹ کھولا تھا۔ وکیل جیراوت یارنکیاتپکدی نے مقامی نشریاتی ادارے تھائی پی بی ایس کو بتایا کہ مسافر نے دروازہ کھولنے کا اعتراف کیا۔

جہاز میں سوار ایک مسافر اننیا تیانگتے نے غیر ملکی میڈیا کو بتایا کہ جیسے ہی اس شخص نے ایمرجنسی ایگزٹ ڈور کھولا، طیارے کے اندر افراتفری مچ گئی۔ “اگر ہم سطح سمندر سے 30,000 فٹ بلند ہوتے تو کیا ہوتا؟

واقعے کے بارے میں معلومات دیتے ہوئے چیانگ مائی ایئرپورٹ کے ڈائریکٹر روناکورن چلرمساینیاکورن نے کہا کہ طیارے کو ٹیک آف سے قبل واپس ٹرمینل پر لے جانا تھا تاکہ تکنیکی ماہرین حفاظتی جانچ کر سکیں۔ انہوں نے کہا کہ اس واقعہ کی وجہ سے ہوائی اڈے پر کم از کم ایک درجن پروازیں متاثر ہوئی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ “طیارے کو واپس ٹرمینل پر لایا گیا اور مسافروں کو اتار دیا گیا۔ تکنیکی ماہرین نے حفاظتی جانچ کی۔ جانچ کے بعد جہاز کو تمام مسافروں اور عملے کے ساتھ روانہ ہونے کے لیے کلیئر کر دیا گیا۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ گذشتہ ماہ میکسیکو میں بھی ایک شخص کو طیارے کا ایمرجنسی دروازہ کھول کر اس پر چلنے پر گرفتار کیا گیا تھا۔ تاہم اسے یہ قدم اس وقت اٹھانا پڑا جب گوئٹے مالا سٹی جانے والا طیارہ گھنٹوں تک پھنسا رہا۔ بی بی سی کی رپورٹ کے مطابق اس دوران اس کا ایئرکنڈیشنر کام نہیں کر رہا تھا اور مسافروں کو پانی کے لیے گھنٹوں انتظار کرنا پڑتا تھا۔

Share With:
Rate This Article