23 February 2024

Homeتازہ ترینبروکولی یا پھول گوبھی، زیادہ صحت بخش سبزی کون سی؟

بروکولی یا پھول گوبھی، زیادہ صحت بخش سبزی کون سی؟

Broccoli or cauliflower, which vegetable is healthier?

بروکولی یا پھول گوبھی، زیادہ صحت بخش سبزی کون سی؟

لاہور: (ویب ڈیسک) ہم سب جانتے ہیں کہ ہری سبزیاں ہماری صحت کے لیے فائدہ مند ہیں لیکن جب بات بروکولی اور گوبھی کی ہو تو سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ کون سی سبزی زیادہ صحت بخش ہے؟

طبی ماہرین کا کہنا ہے کہ دونوں سبزیاں غذائیت سے بھرپور ہیں، لیکن ان کے غذائیت کے پروفائل میں کچھ فرق ہیں۔ آئیے ان دونوں سبزیوں کے خواص کا تقابلی مطالعہ کرتے ہیں اور فیصلہ کرتے ہیں ۔

بروکولی وٹامن سی کا ایک بڑا ذریعہ ہے، جو آپ کے جسم کے مدافعتی نظام کو مضبوط اور کولیجن کی پیداوار میں مدد کرتی ہے۔ یہ وٹامن K کا بھی ایک اچھا ذریعہ ہے، جو ہڈیوں کی صحت کے لیے ضروری ہے۔ گوبھی میں وٹامن سی کی مقدار تھوڑی کم ہے، لیکن اس میں وٹامن کے اور وٹامن بی 6 زیادہ ہے۔

فائبر:

دونوں سبزیاں فائبر کا ایک اچھا ذریعہ ہیں، جو ہاضمے کو صحت مند رکھتی ہیں اور آپ کے دل کی صحت کے لیے بھی فائدہ مند ہیں۔ گوبھی میں بروکولی سے تھوڑا زیادہ فائبر ہوتا ہے، لیکن دونوں ہی آپ کی روزمرہ کی فائبر کی ضروریات کو پورا کرنے میں مدد کرسکتے ہیں۔

کینسر سے بچاؤ:

بروکولی میں سلفورافین نامی مرکب پایا جاتا ہے جو کینسر سے بچاؤ میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ یہ مرکب گوبھی میں بھی موجود ہے، لیکن قدرے کم مقدار میں۔

کیلوری گیم:

گوبھی، بروکولی کے مقابلے میں کیلوریز میں قدرے کم ہوتی ہے، اس لیے یہ وزن کم کرنے کی کوشش کرنے والے لوگوں کے لیے ایک اچھا انتخاب ہو سکتا ہے۔ تاہم، دونوں سبزیوں میں کیلوریز بہت کم ہوتی ہیں، اس لیے آپ کو زیادہ پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔

ذائقہ اور استعمال:

بروکولی کا ذائقہ قدرے مسالہ دار ہوتا ہے، جب کہ گوبھی کا ذائقہ قدرے ہلکا ہوتا ہے۔ آپ دونوں سبزیوں کو مختلف طریقوں سے پکا کر کھا سکتے ہیں، جیسے سبزیاں بنانا، انہیں سوپ میں شامل کرنا یا سلاد میں شامل کرنا۔

کون زیادہ صحت بخش ہے؟

دونوں سبزیاں غذائیت سے بھرپور ہیں اور آپ کی صحت کے لیے فائدہ مند ہیں۔ کون سی سبزی صحت مند ہے اس کا انحصار اس بات پر ہے کہ آپ کون سے غذائی اجزاء تلاش کر رہے ہیں ہیں۔ بروکولی میں وٹامن سی اور سلفورافین کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔

اس کے مقابلے میں گوبھی میں فائبر اور وٹامن بی 6 قدرے زیادہ ہوتا ہے۔ کم کیلوریز کی وجہ سے جو لوگ وزن کم کرنا چاہتے ہیں وہ گوبھی کو پسند کر سکتے ہیں۔ آپ کی خوراک میں دونوں سبزیوں کو شامل کرنا آپ کی صحت کے لیے اچھا ہوگا۔ اس لیے اپنی پسند کی سبزی کا انتخاب کریں اور اسے کھائیں۔

Share With:
Rate This Article