Homeتازہ ترینامریکا میں 2024ء کی بہترین کار

امریکا میں 2024ء کی بہترین کار

toyota prius 2024

امریکا میں 2024ء کی بہترین کار

کیلیفورنیا: (ویب ڈیسک) آٹوموٹیو جرنلسٹس کارپوریشن کی طرف سے کرائے گئے ایک سروے میں ٹویوٹا پریئس کو شمالی امریکا میں 2024ء کی بہترین کار کے طور پر منتخب کیا گیا۔ اس ووٹنگ میں، Kia EV9 کو سال کی بہترین SUV قرار دیا گیا، اور سال کی بہترین وین کا خطاب فورڈ سپر ڈیوٹی کے حصے میں آیا۔

یہ 30 واں سال ہے جب شمالی امریکا کی “کار آف دی ایئر” کے لیے ووٹ دیا گیا ہے۔ یہ ووٹنگ ایک آزاد تنظیم کی طرف سے منعقد کی گئی ہے جس کا تعلق کسی کار ساز ادارے سے نہیں ہے۔ امریکا اور کینیڈا کے کار میگزین کے 50 صحافی تین مراحل میں ہر سال مارکیٹ میں آنے والی کاروں کا جائزہ لیتے ہیں اور انہیں ووٹ دیتے ہیں اور آخر میں وہ تین کاروں میں سے بہترین کار کا انتخاب کرتے ہیں جو آخری مرحلے میں پہنچ چکی ہیں۔

Toyota Prius سال کی بہترین کار کے خطاب کے لیے Hyundai Ioniq 6 اور Honda Accord سے مقابلہ کر رہی تھی۔ اس کار کی نئی نسل کی اسپورٹی شکل اور اس ہائبرڈ کار کا کم ایندھن استعمال ان وجوہات میں شامل تھے جنہوں نے جیوری کی توجہ مبذول کروائی۔

Kia EV9 نے SUV سیگمنٹ میں ایک انٹرا فیملی مقابلے میں حصہ لیا۔ جینیسس جی وی 70 ہائبرڈ الیکٹرک اور ہنڈائی کونا اس زمرے میں دوسرے دو فائنلسٹ تھے، دونوں ہیونڈائی-کیا آٹوموٹیو گروپ سے تھے۔

ان SUVs کی برقی اور کوریائی نوعیت نے میڈیا کی توجہ اپنی طرف مبذول کرائی۔ Kia EV9 کی تعریف کرتے ہوئے، ججوں نے کہا کہ کوریائی کار ساز کمپنی نے اس سات نشستوں والی الیکٹرک کار کو اپنے حریفوں سے بہت کم قیمت پر بنا کر اس کار کلاس میں مساوات کو خراب کر دیا ہے۔ Kia EV9 کو اس کے جدید ڈیزائن اور نئی ٹیکنالوجیز کی پیشکش کے لیے بھی سراہا گیا۔ججز نے Kia EV9 کو اس کے جدید ڈیزائن اور حریفوں سے کم قیمت کے لیے سراہا۔

وین کے شعبے میں مقابلہ مکمل طور پر امریکی تھا۔ فورڈ کا مقابلہ شیورلیٹ کولوراڈو اور شیورلیٹ سلویراڈو الیکٹرک کے ساتھ سال کے بہترین پک اپ ٹرک کے ٹائٹل کے لیے تھا۔ فورڈ سپر ڈیوٹی کی طاقت، اس سے ڈرائیور کو فراہم کی جانے والی سہولیات اور ڈرائیور کی مختلف ضروریات کو پورا کرنے کے لیے گاڑی کو تبدیل کرنے کی صلاحیت ان وجوہات میں شامل تھی جن کا ججز نے اس کار کو منتخب کرنے کا اعلان کیا۔

پچھلے سال، ہونڈا کی لگژری ذیلی کمپنی Acura نے اپنے انٹیگرا ماڈل کے ساتھ سال کی بہترین کار جیتی۔ پچھلے سال، Acura کے ساتھ مل کر، Ford F150 وین کو بہترین وین اور Kia EV6 کو بہترین SUV کے طور پر چنا گیا تھا۔

اس مقابلے کی 30 ویں سالگرہ کے موقع پر سال کی بہترین کار کی منتظم تنظیم نے گذشتہ سالوں کے فاتحین کے اعدادوشمار شائع کیے جس سے ظاہر ہوتا ہے کہ فورڈ 16 ایوارڈز حاصل کر کے سب سے زیادہ اعزازی کار بنانے والی کمپنی تھی۔ فورڈ کے بعد شیورلیٹ 10 اور ہونڈا چھ ایوارڈز کے ساتھ دوسرے اور تیسرے نمبر پر ہیں۔

شمالی امریکا میں گزشتہ تیس سالوں میں سال کی بہترین کار کے طور پر نامزد ہونے والی 70 کاروں میں سے 39 امریکی کار ساز کمپنیوں نے بنائی تھیں، 13 جاپانی کاریں اور آٹھ کوریائی کاریں تھیں۔ فورڈ F150 پک اپ ٹرک چھ ایوارڈز کے ساتھ جیتنے والوں میں سب سے زیادہ اعزازی ماڈل ہے۔

Share With:
Rate This Article