19 April 2024

Homeتازہ ترینریپبلکن پرائمری: نکی ہیلی نے ڈونلڈ ٹرمپ کو شکست دیدی

ریپبلکن پرائمری: نکی ہیلی نے ڈونلڈ ٹرمپ کو شکست دیدی

nikki haley and trump

ریپبلکن پرائمری: نکی ہیلی نے ڈونلڈ ٹرمپ کو شکست دیدی

واشنگٹن: (ویب ڈیسک) ریپبلکن پارٹی کے پرائمری انتخابات میں ڈونلڈ ٹرمپ کی واحد بقیہ حریف نکی ہیلی واشنگٹن ڈی سی میں پارٹی کے ووٹ حاصل کرنے میں کامیاب ہوئیں اور پہلی بار ڈونلڈ ٹرمپ کو شکست دی۔

لیکن دونوں امیدواروں کے ووٹوں میں فرق اتنا زیادہ ہے کہ ریپبلکن پارٹی کی نامزدگی جیتنے میں ڈونلڈ ٹرمپ کی حتمی جیت یقینی دکھائی دیتی ہے۔ اتوار کو، ریپبلکنز نے امریکی دارالحکومت واشنگٹن میں اپنی پارٹی کے انتخابات میں حصہ لیا، اور اس کے نتیجے میں، نکی ہیلی نے ڈونلڈ ٹرمپ کے 33 فیصد کے مقابلے میں 63 فیصد ووٹ حاصل کیے، انہوں نے اس شہر اور علاقے کے تمام 19 انتخابی اضلاع کی نمائندگی کی۔

کیپیٹل ووٹ کے ساتھ، اقوام متحدہ میں امریکا کی سابق سفیر نکی ہیلی کے پاس اب 43 الیکٹورل ووٹ ہیں، جو مسٹر ٹرمپ کے حاصل کردہ 247 الیکٹورل ووٹوں سے بہت کم ہیں۔ محترمہ ہیلی امریکی ریپبلکن پارٹی کی تاریخ کی پہلی خاتون بن گئی ہیں جنہوں نے دارالحکومت میں پارٹی کی پرائمری ریس جیتی۔

ڈونلڈ ٹرمپ اب تک تمام ریاستی انتخابات جیت چکے ہیں اور توقع ہے کہ کل بروز منگل 5 مارچ کو بیشتر ریاستوں میں انتخابات ہوں گے، اس لیے اسے ’بگ منگل‘ کا نام دیا گیا ہے اور توقع ہے کہ مسز ہیلی کو شکست ہوگی۔

اس سے قبل، نکی ہیلی کو نیواڈا میں ریپبلکن پارٹی کے پرائمری انتخابات میں بھاری شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا، اس حقیقت کے باوجود کہ ڈونلڈ ٹرمپ انتخابات میں موجود نہیں تھے۔

Share With:
Rate This Article