23 February 2024

Homeتازہ ترینآئی فونز صارفین کیلئے خوشخبری، ایپل نے پیسے دینا شروع کردیے

آئی فونز صارفین کیلئے خوشخبری، ایپل نے پیسے دینا شروع کردیے

iphone return money back to customer in america

آئی فونز صارفین کیلئے خوشخبری، ایپل نے پیسے دینا شروع کردیے

کیلیفورنیا:(ویب ڈیسک) امریکی ٹیکنالوجی کمپنی ایپل نے طویل عرصے سے جاری مقدمے میں اس دعوے پر ایپل صارفین کو ادائیگی کرنا شروع کر دی ہے کہ کمپنی نے جان بوجھ کر امریکا میں کچھ آئی فونز کو سست کر دیا تھا۔

ایپل  کمپنی کیخلاف شکایت کنندگان کو 500 ملین ڈالر کے تصفیے کی کٹوتی ملے گی جو کہ فی دعویٰ تقریباً 92 ڈالر بنتی ہے۔

مذکورہ معاملہ دسمبر 2017 کا ہے جب ایپل نے فون مالکان کے درمیان طویل عرصے سے پائے جانے والے شکوک کی تصدیق کرتے ہوئے اعتراف کیا تھا کہ اس نے جان بوجھ کر کچھ پرانے آئی فونز کو سست کر دیا ہے۔

ایپل کمپنی کی انتظامیہ کیجانب سے کہا گیا ہے کہ وقت کے ساتھ ساتھ جیسے جیسے بیٹریاں پرانی ہوتی ہیں، انکی کارکردگی میں کمی آتی ہے اور اس طرح سست رفتاری نے فون کی عمر کو بڑھا دیا ہے۔
Companies | Apple
معاملہ پر ہنگامہ آرائی کے نتیجے میں ایپل نے اس مسئلے کو حل کرنے کے لیے بیٹری کی قیمت میں کمی کی پیشکش کی تھی، تصفیہ کے وقت اندازہ لگایا گیا تھا کہ ہر فرد کو کم از کم $25 مل سکتے ہیں لیکن اصل ادائیگی اس رقم سے تقریباً چار گنا معلوم ہوتی ہے۔

جون 2022 میں جسٹن گٹمین کے ذریعہ پہلی بار لایا گیا کیس ایک اندازے کے مطابق 24 ملین آئی فون صارفین کی نمائندگی کرتا ہے۔

ایپل نے پہلے اس مقدمے کو “بے بنیاد” قرار دیا تھا اور کہا تھا کہ ہم نے کبھی بھی ایپل کی کسی بھی پروڈکٹ کی زندگی کو جان بوجھ کر کم کرنے یا صارف کے تجربے کو کم کرنے کے لیے کچھ نہیں کیا ہے اور نہ کبھی کریں گے۔

مزید پڑھیں

وزارت آئی ٹی و ٹیلی کمیونیکیشن میں پاکستان سٹارٹ اپ فنڈ کا اجراء

خیال رہے کہ ایپل آئی فون 16 سیریز کے لیے افواہیں اور لیک پہلے ہی منظر عام پر آچکے ہیں، جس میں A18 بایونک چپ سیٹ کے چاروں ماڈلز میں ہونے کا دعویٰ کیا گیا ہے۔ یہ آئی فون 15 لائن اپ میں A16 بایونک چپ سیٹ کے مقابلے میں ایک بڑا اپ گریڈ ہوگا۔

ایپل نے آئی فون 15 سیریز کا آغاز کر دیا ہے۔ اس بار فون کے تمام ماڈلز میں کچھ تبدیلیاں کی گئی ہیں جس کی وجہ سے صارفین کافی خوش ہیں۔ لیکن ہر کوئی اس بات کا انتظار کر رہا ہے کہ ایپل اگلے سال اپنی آئی فون 16 سیریز میں کیا نئی تبدیلیاں لائے گا۔

Share With:
Rate This Article