Homeتازہ ترینگیبریل ایٹل فرانس کے نئے وزیراعظم منتخب

گیبریل ایٹل فرانس کے نئے وزیراعظم منتخب

Gabriel Attal becomes France's youngest prime minister

گیبریل ایٹل فرانس کے نئے وزیراعظم منتخب

پیرس: (ویب ڈیسک) گیبریل ایٹل فرانس کے نئے وزیراعظم منتخب ہو گئے ہیں۔ ملک کے صدر ایمانوئل میکرون ایک نئی حکومت کے ذریعے اپنا اثر ورسوخ بحال کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

گیبریل جدید فرانس کی تاریخ کے سب سے کم عمر وزیر اعظم ہوں گے۔ اس کی عمر 34 سال ہے۔ ان سے پہلے سوشلسٹ رہنما لارینٹ فیبیوس سب سے کم عمر وزیر اعظم تھے۔ان کا تقرر 1984 ء میں 37 سال کی عمر میں François Mitterrand نے کیا تھا۔

وہ اٹل الزبتھ بورن کی جگہ لیں گے جنہوں نے 20 ماہ کے عہدے پر رہنے کے بعد استعفیٰ دے دیا تھا۔ اس پورے دور میں وہ پارلیمنٹ میں اکثریت کے لیے جدوجہد کر رہی تھیں۔ اٹل اس وقت وزیر تعلیم ہیں اور ان کی تقرری نے سب کی توجہ مبذول کرائی ہے۔ اب ان کے سامنے چیلنج جون میں ہونے والے یورپی پارلیمنٹ کے انتخابات ہیں جن میں وہ فرانسیسی حکومت کی قیادت کریں گے۔ حکومت میں ان کا عروج بہت تیزی سے ہوا ہے۔ 10 سال قبل وہ وزارت صحت میں مشیر تھے اور سوشلسٹ پارٹی کے رکن بھی تھے۔

ایمانوئل میکرون کی صدارت میں تین سال باقی رہ گئے ہیں۔ مبصرین نے کہا ہے کہ فرانسیسی حکومت کی سیاسی طاقت کو بحال کرنے کے لیے تبدیلی ضروری ہے، خاص طور پر حکومتی پالیسیوں کے خلاف حالیہ مظاہروں کے بعد یہ ناگزیر ہے۔

میکرون کی حکومت کو گذشتہ ماہ اس وقت بحران کا سامنا کرنا پڑا جب حکومت کا اہم امیگریشن پالیسی بل ناکام ہو گیا۔ حکومت کی جانب سے اپنے دائیں بازو کے مخالفین کو دی جانے والی رعایتوں کے بعد بالاخر یہ بل منظور کر لیا گیا۔ تاہم مسٹر میکرون کی پارٹی کو اب بھی جون کے انتخابات میں سنگین چیلنجوں کا سامنا کرنے کی توقع ہے۔مسز بورن کا استعفیٰ ان تبدیلیوں کا آغاز ہے۔

فرانس کے اگلے وزیراعظم کی فہرست میں سابق وزیر زراعت جولین ڈی نارمنڈی کے ساتھ مسلح افواج کے وزیر Sébastien LeCorneau، جن کی عمر 37 سال ہے، کا نام بھی لیا جا رہا تھا۔

فرانس کا وزیر اعظم وزراء کی کونسل کا سربراہ ہوتا ہے اور ساتھ ہی حکومت کے روزمرہ کے امور کو بھی چلاتا ہے۔میکرون کی پارٹی نے 2022ء کے انتخابات میں اپنی پارلیمانی اکثریت کھو دی تھی، اس لیے نئے وزیر اعظم کے لیے حکومت کی پالیسیوں کو قانون میں تبدیل کرنے کے لیے ان کے سامنے ایک مشکل راستہ ہوگا۔

Share With:
Rate This Article