12 April 2024

Homeکھیلڈیوڈ وارنر نے پی ایس ایل کھیلنے سے معذرت کرلی

ڈیوڈ وارنر نے پی ایس ایل کھیلنے سے معذرت کرلی

ڈیوڈ وارنر

ڈیوڈ وارنر نے پی ایس ایل کھیلنے سے معذرت کرلی

لاہور:(ویب ڈیسک) تین بار ورلڈ کپ جیتنے والی آسٹریلوی ٹیم کا حصہ رہنے والی ڈیوڈ وارنر نےرواں سال ہونے والے پاکستان سپر لیگ میں شرکت سے معذرت کر لی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ڈیوڈ وارنر نے بتایاکہ ان کی اہلیہ امید سے ہیں جس کے باعث وہ زیادہ سے زیادہ وقت اپنے اہل خانہ کے ساتھ گزارنے کی خواہش رکھتے ہیں ، اس لیے وہ اس مرتبہ پی ایس ایل میں شریک نہیں ہو سکیں گے ۔

حال ہی میں آسٹریلیا نے ورلڈکپ میں فائنل کو شکست دیتے ہوئے ٹائٹل اپنے نام کیا اور اس ٹیم کا حصہ ڈیوڈ وارنر بھی تھے ، انہوں نے ورلڈکپ کے دوران 535 رنز بنائے، اس میں ان کی دو سینچریاں اور دو نصف سینچریاں شامل ہیں ۔

ڈیوڈ وارنر 2015 میں ورلڈ کپ جیتنے والی ٹیم کا بھی حصہ تھے ، اس کے علاوہ وہ 2021 میں ٹی ٹوینٹی ورلڈکپ جیتنے والی ٹیم میں بھی شامل تھے ۔ ان کے حصے میں بے حد بڑے اعزازت شامل ہیں وہ ٹیسٹ چیمپئن بننے والی ٹیسٹ ٹیم میں بھی شامل تھے۔

دوسری جانب پاکستان سپر لیگ 9 کے لیے تمام فرنچائزز کی جانب سے ریٹینشن کے عمل کو مکمل کرلیا گیا،کھلاڑیوں کی حتمی ڈرافت 13 دسمبر کو ہوگی۔

پاکستان کرکٹ بورڈ کے مطابق پی ایس ایل کی تمام فرنچائزوں نے 13 دسمبر کو نیشنل کرکٹ اکیڈمی میں ہونے والے پی ایس ایل ڈرافٹ سے قبل ریٹینشین کے عمل کو مکمل کرلیا ہے،تمام تر فرنچائزوں کو ریٹینشین کے لیے برابر 8 مواقع فراہم کیے گئے تھےتاہم ملتان سلطا ن نے 7 ریٹینشن میں اپنے کھلاڑی واپس لیے۔

لاہور قلندرز نے اپنے کپتان شاہین شاہ آفریدی کو پلاٹینم کیٹیگری میں برقرار رکھا ہے۔ ڈائمنڈ کیٹیگری میں حارث رؤف کو ٹیم کا برانڈ ایمبیسیڈر نامزد کیا گیا ہے۔ آئی سی سی کے چھٹے نمبر کے ٹی ٹوئنٹی آل راؤنڈر سکندر رضا کو گولڈ کیٹیگری میں برقرار رکھا گیا ہے جبکہ دوسرے نمبر کے ٹی ٹوئنٹی بولر راشد خان کو سلور کیٹیگری میں برقرار رکھا گیا ہے، حالانکہ وہ انجری کی وجہ سے ٹورنامنٹ سے باہر ہو سکتے ہیں۔ مرزا طاہر بیگ کو ریلیگیشن کی کامیاب درخواست کے بعد سلور میں برقرار رکھا گیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:

شین واٹسن کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کا حصہ بن گئے

دو بار کی چیمپئن اسلام آباد یونائیٹڈ نے آئی سی سی کے آٹھویں نمبر کے T20I آل راؤنڈر شاداب خان کو پلاٹینم کیٹیگری میں اپنے کامیاب ٹریڈ نسیم شاہ کے ساتھ برقرار رکھا ہے۔ کراچی کنگز سے اسلام آباد یونائیٹڈ منتقل ہونے والے ڈائمنڈ کیٹیگری عماد وسیم کو ٹیم کا مینٹور جبکہ گولڈ کیٹیگری کے فہیم اشرف کو برانڈ ایمبیسیڈر مقرر کیا گیا ہے۔ ریلیگیشن کی کامیاب درخواست کے بعد رومان رئیس کو سلور میں برقرار رکھا گیا ہے۔

ملتان سلطانز نے پلاٹینم کیٹیگری میں اپنے کپتان محمد رضوان کو برقرار رکھا ہے، جو آئی سی سی کے دوسرے نمبر کے ٹی ٹوئنٹی بلے باز ہیں۔ افتخار احمد، کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے ساتھ کامیاب تجارت کے بعد، ملتان کے دوسرے پلاٹینم کھلاڑی ہیں۔ ایچ بی ایل پی ایس ایل 2023 کے ٹورنامنٹ کے بہترین کھلاڑی احسان اللہ کو سائیڈ کا برانڈ ایمبیسیڈر مقرر کیا گیا ہے اور انہیں سلور کیٹیگری میں برقرار رکھا گیا ہے۔ کراچی کنگز کے ساتھ کامیاب تجارت کے بعد فیصل اکرم کو ایمرجنگ میں برقرار رکھا گیا ہے۔

شان مسعود اور شعیب ملک دونوں کو کراچی کنگز نے گولڈ میں برقرار رکھا ہے۔ شان مسعود کو لیفٹ آرم کلائی اسپنر فیصل اکرم کے لیے ٹریڈ کیا گیا، ٹریڈ ونڈو کے اختتام سے پہلے۔ شان کو برانڈ ایمبیسیڈر بھی نامزد کیا گیا ہے جبکہ ملک کو ٹیم مینٹور مقرر کیا گیا ہے۔ میر حمزہ کو ریلیگیشن کی کامیاب درخواست کے بعد سلور میں برقرار رکھا گیا ہے۔

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے پلاٹینم میں دنیا کے نمبر 5 T20I بلے باز ریلی روسو کو اور ڈائمنڈ میں تیسرے نمبر کے T20I باؤلر وینندو ہاسرنگا کو برقرار رکھا ہے۔ کامیاب تجارت کے بعد محمد وسیم جونیئر اور ابرار احمد کو بالترتیب ڈائمنڈ اور گولڈ میں برقرار رکھا گیا ہے۔ ایچ بی ایل پی ایس ایل کی تاریخ میں سب سے زیادہ انفرادی سکور کا ریکارڈ رکھنے والے جیسن رائے کو بھی ڈائمنڈ میں برقرار رکھا گیا ہے۔ سرفراز احمد کو کوئٹہ گلیڈی ایٹر کا برانڈ ایمبیسیڈر مقرر کیا گیا ہے اور انہیں گولڈ کیٹیگری میں برقرار رکھا گیا ہے۔

بابر اعظم، HBL PSL کی تاریخ کے سب سے کامیاب بلے باز اور اس وقت ICC T20I رینکنگ میں نمبر 4 ہیں، پشاور زلمی نے ویسٹ انڈیز کے پاور ہٹر روومین پاول کے ساتھ پلاٹینم میں برقرار رکھا ہے۔ محمد حارث کو گولڈ کیٹیگری میں برقرار رکھا گیا ہے اور انہیں برانڈ ایمبیسیڈر بھی نامزد کیا گیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:

نسیم شاہ کا اسلام آباد یونائیٹڈ کے ساتھ کروڑوں کا معاہدہ

تمام ٹریڈز اور ریٹینشنز کو حتمی شکل دینے کے بعد، ملتان سلطانز کے پاس اب پلاٹینم کیٹیگری کے پہلے راؤنڈ میں پہلا انتخاب ہوگا، جس کے بعد ملتان اور کوئٹہ نے افتخار احمد اور ریلی روسو کے درمیان تجارت کی۔ نسیم شاہ کے اسلام آباد یونائیٹڈ میں جانے سے ان کا پہلا راؤنڈ پلاٹینم پک کوئٹہ گلیڈی ایٹر کے تیسرے راؤنڈ کے پلاٹینم پک کے ساتھ تبدیل ہوا۔

شان مسعود کے کراچی کنگز میں جانے کے بعد، ان کے پہلے راؤنڈ کی سلور پک کا تبادلہ ملتان سلطان کے چوتھے راؤنڈ کے سلور پک سے ہوا۔ عماد وسیم کے اسلام آباد یونائیٹڈ کے اقدام کی وجہ سے، اسلام آباد کے پہلے راؤنڈ کی سلور پک کا تبادلہ کراچی کے دوسرے راؤنڈ کی سلور پک سے ہو گیا ہے۔

مزید برآں، کراچی کنگز اور کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کو پلاٹینم کیٹیگری میں ایک مقامی کھلاڑی کا انتخاب کرنا ہوگا۔قوائد و ضوابط کے مطابق، چھ فریقوں میں سے ہر ایک کے پاس رائٹ ٹو میچ کارڈ ہوگا جس کی مدد سے وہ ڈرافٹ کے دوران اپنے روسٹر سے رہا ہونے والے کسی بھی کھلاڑی کو چن سکیں گے۔

لاہور قلندرزمیں شاہین آفریدی، حارث رؤف، ڈیوڈ ویز، سکندر رضا، عبداللہ شفیق، زمان خان ، مرزا طاہر بیگ اور راشد خان شامل جبکہ اسلام آباد یونائیٹڈ میں شاداب خان ، نسیم شاہ ، عماد وسیم ، اعظم خان ، فہیم اشرف، ایلکس ہیلز ، کولن منرو اور رومان رئیس شامل ہیں۔

ملتان سلطانزمیں محمد رضوان، افتخار احمد ، خوشدل شاہ، اسامہ میر ، عباس آفریدی ، احسان اللہ، فیصل اکرم جبکہ کراچی کنگزمیں جیمز ونس، حسن علی، شان مسعود، شعیب ملک، تبریز شمسی، میر حمزہ، محمد اخلاق اور محمد عرفان خان شامل ہیں۔

کوئٹہ گلیڈی ایٹرزنے رایلی روسو، وسیم جونیئر، جیسن رائے ، ونیندو ہسرنگا، سرفراز احمد ، ابرار احمد ، محمد حسنین اور ول سمیڈ جبکہ پشاور زلمی نےبابر اعظم اور روومین پاول، صائم ایوب ، ٹام کوہلر کیڈمور، محمد حارث، عامر جمال، خرم شہزاد اور حسیب اللہ کا ریٹین کیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:

پی ایس ایل سیزن 9 :غیر ملکی کھلاڑیوں کی بڑی تعداد رجسٹرڈ

Share With:
Rate This Article